Clark wprowadza odnowiony wózek niskiego unoszenia ze składaną platformą operatora
Clark wprowadził poprawki konstrukcyjne i ulepszył wózki widłowe. Nowa seria wózków niskiego podnoszenia PPXS20 ma być wydajniejszym rozwiązaniem w magazynach. Jak zapewnia producent, wózki są przeznaczone do pracy na średnich i długich dystansach transportowych.
Clark wprowadza odnowiony wózek
Clark wprowadza na rynek serię wózków niskopodwoziowych. Model z serii CLARK PPXS20 to połączenie wszystkich poprzednich wariantów. Tym samym wózek oferuje funkcję niskiego podnoszenia ze składaną platformą. Nad nową wersją pracowali inżynierowie firmy. Seria PPXS20 ma sprawić, że operator osiąga wysoką wydajność, gdyż skupia się wyłącznie na pracy.
Nowy model ma być jedną z najwydajniejszych propozycji w portfolio firmy. PPXS20 jest przeznaczony do użytku na średnich i długich trasach transportowych. Jak twierdzi producent, automatyczna redukcja prędkości podczas pokonywania zakrętów zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa. Model jest również dostępny z akumulatorem litowo-jonowym, co ma sprawdzać się szczególnie przy pracy zmianowej.
Nowa seria ma wspomaganie kierownicy w standardzie. Co więcej, odznacza się poprawioną ergonomią i większą przyjaznością dla użytkownika. Użytkowanie wózków w efekcie ma być bardziej intuicyjne. W skład serii wchodzą trzy warianty modelowe, wszystkie o udźwigu 2000 kg.
Zobacz także: GEODIS podpisał umowę z Locus Robotics na dostawę 1000 LocusBotów
Zobacz także: KE zapowiedziała wprowadzenie podatków od nadzwyczajnych zysków oraz reformę rynku energii
Efektywniejsza praca na magazynach
Producent zapewnia, że platforma operatora z osłonami bocznymi stanowi standardowe wyposażenie modelu PPXS20. Dodatkowo platformę można złożyć ręcznie. W połączeniu ze standardowym wspomaganiem kierownicy sprawia to, że pojazdy mogą być bez problemu używane również w obszarach pracy o krytycznym znaczeniu dla przestrzeni. Bieżnik platformy wyposażono w antypoślizgową powierzchnię.
Firma Clark chce poprawić wydajność wózków. Poprzez nowe funkcjonalności obsługa magazynu ma być bardziej intuicyjna i prostsza. Operator, dzięki nisko położonemu stopniowi, może poprawić efektywność pracy. Tym samym, gdy operator opuszcza platformę, pojazd automatycznie przełącza się w tryb stand-by. Wówczas pojazd nie może być przemieszczany. Po włączeniu osłon bocznych maksymalna prędkość jazdy wynosi do 8 lub 12 km/h.
Znajdziesz nas w Google NewsAmazon przejmuje belgijską firmę mechatroniczną Cloostermans
Jeden komentarz