Firmy stawiają na AI! Oto autonomiczne roboty dostawcze ze sztuczną inteligencją
Dal-e Delivery przeszedł znaczące zmiany w projekcie i wydajności
Hyundai Motor oraz Kia Corporation przedstawiły projekt swojego zmodernizowanego autonomicznego robota dostawczego Dal-e. Autonomiczne roboty dostawcze mają poprawić oferty wspólnej dostawy obu firm, zwłaszcza w dynamicznych środowiskach takich jak biura i centra handlowe. Wdrożenie Dal-e Delivery ma rozpocząć się w drugim kwartale tego roku.
Hyundai i Kia przedstawiają nowe autonomiczne roboty dostawcze
Najnowsze autonomiczne roboty dostawcze Dal-e rozwijane są na bazie robota dostawczego wprowadzonego do użytku już w grudniu 2022 roku. Dzięki poprzedniemu projektowi pilotażowemu, Dal-e Delivery przeszedł znaczące zmiany w projekcie i wydajności, aby zapewnić szybką i niezawodną usługę dostawy wewnętrznej.
Dal-e Delivery oferuje efektywne i niezawodne usługi wysyłki żywności i paczek, aby zapewnić klientom szybkie dostawy towarów. Nasza wizja obejmuje wdrożenie współpracy infrastrukturalnej w różnorodnych przestrzeniach, w tym biurach, restauracjach i centrach handlowych – powiedział Dong Jin Hyun, wiceprezes i kierownik laboratorium robotyki w Hyundai Motor i Kia.
Meet DAL-e Delivery, a smart delivery #Robot to make your life more convenient!
Featuring real-time best route, holonomic driving, and #AI face identification, DAL-e quickly brings food, drinks, and goods to where you are!#Hyundai #Kia #DALeDelivery #Autonomous #RoboticsLab pic.twitter.com/ve3ktAPWW6
— Hyundai Motor Group (@HMGnewsroom) April 3, 2024
Nowoczesne roboty magazynowe mogą wspomóc pracę magazynu
Nowy projekt obejmuje kwadratową kolumnę z zaokrąglonymi narożnikami, która ma poprawić stabilność jazdy, oraz dyskretnie zintegrowane sensory. Wyposażony w cztery moduły plug & drive (PnD), Dal-e Delivery może osiągnąć prędkość do 1,2 m/s, poruszać się autonomicznie w zatłoczonych obszarach i rozpoznawać przeszkody, aby zapewnić płynne dostawy.
Czytaj też: Kolejna firma wybrała system AutoStore. Chcą zmaksymalizować pojemność magazynową
Dal-e Delivery jest mniejszy niż jego poprzednik, ale ma większą przestrzeń ładunkową, która może pomieścić do 16 kubków kawy i przewozić przedmioty ważące do 10 kg. Wbudowane oświetlenie wewnątrz przestrzeni ładunkowej pomaga robotowi rozpoznawać przedmioty, a technologia rozpoznawania twarzy AI pozwala mu identyfikować odbiorców po przybyciu.
Czytaj też: Japonii marzy się renesans na rynku czipów. Rząd wydaje miliardy na wsparcie producentów
Wdrożenie Dal-e Delivery ma rozpocząć się w drugim kwartale tego roku, począwszy od „Factorial Seongsu” zarządzanego przez IGIS Asset Management w Seulu. Według Hyundai i Kia, ten inteligentny budynek biurowy, który ma zostać otwarty w kwietniu, stanowi strategiczny krok w kierunku komercjalizacji środowisk przyjaznych robotom.
Znajdziesz nas w Google NewsAutomatyzacja magazynów postępuje. Firmy zawarły ważny sojusz