E-commerceMagazyny

Nowy chiński gracz na europejskim rynku. Planuje też podbić USA

Europejskie biuro NextSmartShip nawiązało partnerstwo z Thuiswinkel.org, największym holenderskim stowarzyszeniem e-commerce

NextSmartShip, chińska firma świadcząca usługi w zakresie obsługi zamówień, rozpoczęła działalność w Europie. Firma otworzyła właśnie kluczowe biuro w Holandii. To symboliczny moment, a firma po raz pierwszy pojawia się na europejskim kontynencie i planuje rozszerzyć działalność na Stany Zjednoczone w przyszłości.

NextSmartShip otwiera biuro w Europie

Chińska firma NextSmartShip błyskawicznie awansowała w branży logistycznej. Obecnie obsługuje ponad 2000 marek DTC i zarządza ogromnym wolumenem milionów przesyłek rocznie na całym świecie. Jak informuje portal Ecommerce News, NextSmartShip postanowiło jednak rozszerzyć swoje globalne zasięgi, otwierając pierwsze biuro w Europie, wspierane przez silną sieć 11 strategicznie rozmieszczonych punktów obsługi zamówień obejmujących Azję Wschodnią, Europę, Australię i Amerykę Północną.

Czytaj też: Gospodarka Chin zaskakuje pozytywnie! Produkcja i konsumpcja szybko rosną

Przewidujemy dynamiczny rozwój w kierunku działalności międzynarodowej. Uruchomienie biura w Europie to kluczowy krok w naszej kompleksowej strategii międzynarodowej. Trzecie biuro w Stanach Zjednoczonych jest zaplanowane na koniec tego roku – stwierdził Sunny Cui, Europejski Dyrektor Generalny w NextSmartShip.

NextSmartShip oferuje innowacyjną organizację łańcucha dostaw

Europejskie biuro NextSmartShip nawiązało partnerstwo z Thuiswinkel.org, największym holenderskim stowarzyszeniem e-commerce. Brak minimalnych wymagań dotyczących zamówień to jedna z charakterystycznych cech strategii NextSmartShip. Oprócz szerokiego zakresu rozwiązań dostosowanych do całego zarządzania łańcuchem dostaw, firma oferuje różne kanały dostawy i wsparcie klienta przez 24 godziny na dobę.

Czytaj też: Otwarto nowe centrum Cummins w Krakowie za 10 mln dolarów

Poprzez strategiczne wejście na rynek europejski, NextSmartShip jest w stanie korzystać z lokalnej wiedzy i zapewniać lepsze wsparcie klienta oraz dostosowane rozwiązania. Korzystając z dogodnego położenia w Chinach, gdzie produkowane jest około 90 procent produktów e-commerce, NextSmartShip utrzymuje przewagę konkurencyjną. Dzięki lokalnej sile roboczej i magazynowi w Chinach posiada wyraźną przewagę nad konkurentami w Europie, umożliwiając płynną komunikację z producentami.

Jak informuje portal Ecommerce News, dodatkowo, oprócz usług obsługi zamówień, NextSmartShip oferuje usługi pozyskiwania, umożliwiając firmom organizację łańcucha dostaw poprzez bezpośrednie wysyłanie zamówień od producentów do klientów. Ta strategia nie tylko zmniejsza marnotrawstwo zapasów, ale także poprawia ogólną elastyczność zarządzania łańcuchem dostaw, co dowodzi ich zaangażowania w praktyki zrównoważone i efektywną działalność.

FM Logistic kończy wrzesień z wieloma nowymi obiektami

Znajdziesz nas w Google News

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button