E-commerce

Amazon otwiera pierwszy stacjonarny sklep odzieżowy Amazon Style

Stacjonarny sklep odzieżowy Amazon Style znajduje się w Glendale w Kalifornii, niedaleko Los Angeles. Firma z Seattle zobowiązała się do otwierania sklepów tylko wtedy, gdy będzie miała coś oryginalnego do zaoferowania klientom. W przypadku sklepu odzieżowego, tym nowym elementem jest aplikacja, która pozwala kupującym skanować kody na wystawionych rzeczach, które pracownicy pobierają w odpowiednim rozmiarze lub kolorze, a następnie wysyłają do przymierzalni lub kasy.

Pierwszy stacjonarny sklep odzieżowy Amazon Style

Amazon zbudował gigantyczny biznes e-commerce sprzedający podstawowe artykuły odzieżowe, takie jak paczki t-shirtów. Jednak z mniejszym sukcesem udało mu się pozyskać marki odzieżowe, które od dawna sprzeciwiają się podróbkom na zewnętrznym rynku Amazona. Nowy stacjonarny sklep odzieżowy Amazon Style będzie sprzedawał takie marki, jak Lacoste, Levi’s i Steve Madden.

Z pomocą algorytmu, Amazon Style oferuje również spersonalizowane rekomendacje i dopasowany styl dla klientów. Gdy użytkownicy skanują swoje upodobania i doprecyzowują preferencje, aplikacja wysyła do nich oferty Amazon, które do nich pasują. Według firmy Amazon, gdy użytkownik znajdzie się w przymierzalni, znajdzie tam wybrane przez siebie rzeczy oraz dodatkowe style, które pasują do jego preferencji. Można również kontynuować zakupy w przymierzalni, gdzie dostarczane są kolejne produkty do przymierzenia.

Czytaj też: Amazon chce wprowadzić monitoring w samochodach dostawczych na terenie Wielkiej Brytanii

Amazon próbuje sił branży sklepów stacjonarnych

Nie jest to pierwsza próba wejścia firmy w branżę sklepów stacjonarnych. Amazon uruchomił już fizyczne lokalizacje w postaci księgarni, sklepów ogólnospożywczych i sklepów spożywczych bez kas. Otwarcie sklepu nastąpiło dwa miesiące po tym, jak Amazon ogłosił, że zamyka dziesiątki fizycznych księgarni, sklepów „Amazon 4-Star” i kiosków w centrach handlowych, aby firma mogła skupić się na sieci supermarketów Fresh i inicjatywach takich jak Style.

Podczas gdy stacjonarny sklep odzieżowy Amazon Style oferuje klientom fizyczny sklep, w którym mogą robić zakupy, Walmart rozwija swoje plany związane z dronami. Do końca roku w sześciu stanach mogą pojawić się dostawy dronem za 3,99 dolara. Rozbudowana sieć może potencjalnie dotrzeć do 4 milionów amerykańskich gospodarstw domowych i dać Walmartowi możliwość dostarczenia 1 miliona paczek drogą powietrzną w ciągu roku.

Amazon

Czytaj też: Amazon wydaje na badania i rozwój 5 razy więcej niż cała Polska

Amazon odnotował stratę w wysokości 3,8 miliarda dolarów

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Back to top button