TikTok zainwestuje miliardy dolarów w e-commerce w Azji
Aplikacja teraz gromadzi 15 milionów małych przedsiębiorstw w Azji Południowo-Wschodniej
Szef wykonawczy Chew Shou Zi, oświadczył, że w ciągu najbliższych kilku lat TikTok zainwestuje „miliardy dolarów” w e-commerce, edukację i społeczność w Azji Południowo-Wschodniej. Mimo że dokładna kwota nie została ujawniona, wlicza się w nią inwestycję w wysokości 12,2 miliona dolarów, która ma wspierać ponad 120 000 małych i średnich przedsiębiorstw. Aplikacja teraz gromadzi 15 milionów małych przedsiębiorstw w Azji Południowo-Wschodniej.
TikTok zainwestuje w e-commerce w Azji
Podczas pierwszego Forum TikToka, dotyczącego wpływu na Azję Południowo-Wschodnią, które odbyło się w Dżakarcie, Chew przedstawił trzy główne filary, które mają być wspierane przez te fundusze. Jak informuje The Business Times, według zapowiedzi TikTok zainwestuje miliardy w e-commerce, edukację i społeczność w Azji Południowo-Wschodniej.
Taniec i śpiew na TikToku wciąż mają swoje znaczenie i zachowują swój urok, ale obserwujemy, że dziedziny dosłownie rosną na naszej platformie na całym świecie – powiedział Chew, przytaczając jako przykłady edukację i działalność małych przedsiębiorstw.
Wspierając rozwój handlu społecznościowego, TikTok ułatwił transakcje online o wartości 4,4 miliarda dolarów w 2022 roku, choć wciąż pozostaje daleko w tyle za tradycyjnymi liderami handlu elektronicznego.
Czytaj też: Czy TikTok Shop może zagrozić innym platformom e-commerce?
Walka o klienta
Chew zauważył, że aplikacja teraz gromadzi 15 milionów małych przedsiębiorstw w Azji Południowo-Wschodniej. Część z 12,2 milionów dolarów inwestycji zostanie przeznaczona na wsparcie tych przedsiębiorstw, zwłaszcza tych z obszarów wiejskich. Inicjatywy obejmują dotacje pieniężne, szkolenia z umiejętności cyfrowych, kredyty reklamowe oraz plany dotyczące ustanowienia łączności internetowej w dziewięciu wsiach na terenie Indonezji.
Jak informuje The Business Times, inwestycja będzie również wspierać programy edukacyjne w zakresie podnoszenia kwalifikacji i świadomości ekologicznej, a także inicjatywy budowania społeczności mające na celu rozwijanie przedsiębiorczości wśród młodzieży w regionie ASEAN. TikTok ogłosił partnerstwo z Fundacją ASEAN w celu zapewnienia 20 młodzieżowym przedsiębiorstwom społecznych szkoleń, mentorstwa oraz do 320 000 dolarów amerykańskich dotacji. Było to jedno z pięciu porozumień intencyjnych, które TikTok podpisał z różnymi organami rządowymi i organizacjami non-profit w Azji Południowo-Wschodniej podczas wydarzenia.
Czytaj też: Kurs Allegro blisko dna. Dlaczego tak się stało?
Znajdziesz nas w Google NewsTikTok nawiąże współpracę z TalkShopLive przy zakupach na żywo
Jeden komentarz