E-commerce

TikTok zainwestuje miliardy dolarów w e-commerce w Azji 

Aplikacja teraz gromadzi 15 milionów małych przedsiębiorstw w Azji Południowo-Wschodniej

Szef wykonawczy Chew Shou Zi, oświadczył, że w ciągu najbliższych kilku lat TikTok zainwestuje „miliardy dolarów” w e-commerce, edukację i społeczność w Azji Południowo-Wschodniej. Mimo że dokładna kwota nie została ujawniona, wlicza się w nią inwestycję w wysokości 12,2 miliona dolarów, która ma wspierać ponad 120 000 małych i średnich przedsiębiorstw. Aplikacja teraz gromadzi 15 milionów małych przedsiębiorstw w Azji Południowo-Wschodniej.

TikTok zainwestuje w e-commerce w Azji

Podczas pierwszego Forum TikToka, dotyczącego wpływu na Azję Południowo-Wschodnią, które odbyło się w Dżakarcie, Chew przedstawił trzy główne filary, które mają być wspierane przez te fundusze. Jak informuje The Business Times, według zapowiedzi TikTok zainwestuje miliardy w e-commerce, edukację i społeczność w Azji Południowo-Wschodniej.

Taniec i śpiew na TikToku wciąż mają swoje znaczenie i zachowują swój urok, ale obserwujemy, że dziedziny dosłownie rosną na naszej platformie na całym świecie – powiedział Chew, przytaczając jako przykłady edukację i działalność małych przedsiębiorstw.

Wspierając rozwój handlu społecznościowego, TikTok ułatwił transakcje online o wartości 4,4 miliarda dolarów w 2022 roku, choć wciąż pozostaje daleko w tyle za tradycyjnymi liderami handlu elektronicznego.

Czytaj też: Czy TikTok Shop może zagrozić innym platformom e-commerce?

Walka o klienta

Chew zauważył, że aplikacja teraz gromadzi 15 milionów małych przedsiębiorstw w Azji Południowo-Wschodniej. Część z 12,2 milionów dolarów inwestycji zostanie przeznaczona na wsparcie tych przedsiębiorstw, zwłaszcza tych z obszarów wiejskich. Inicjatywy obejmują dotacje pieniężne, szkolenia z umiejętności cyfrowych, kredyty reklamowe oraz plany dotyczące ustanowienia łączności internetowej w dziewięciu wsiach na terenie Indonezji.

Jak informuje The Business Times, inwestycja będzie również wspierać programy edukacyjne w zakresie podnoszenia kwalifikacji i świadomości ekologicznej, a także inicjatywy budowania społeczności mające na celu rozwijanie przedsiębiorczości wśród młodzieży w regionie ASEAN. TikTok ogłosił partnerstwo z Fundacją ASEAN w celu zapewnienia 20 młodzieżowym przedsiębiorstwom społecznych szkoleń, mentorstwa oraz do 320 000 dolarów amerykańskich dotacji. Było to jedno z pięciu porozumień intencyjnych, które TikTok podpisał z różnymi organami rządowymi i organizacjami non-profit w Azji Południowo-Wschodniej podczas wydarzenia.

Czytaj też: Kurs Allegro blisko dna. Dlaczego tak się stało? 

TikTok nawiąże współpracę z TalkShopLive przy zakupach na żywo

Znajdziesz nas w Google News

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button