E-commerce

DPD Polska wprowadza kampanię „W DPD to Ty decydujesz, jak doręczymy Twoją paczkę”

DPD Polska startuje z kampanią „W DPD to Ty decydujesz, jak doręczymy Twoją paczkę”, która ma na celu promowanie różnych form dostawy przesyłek, w tym metod bardziej ekologicznych. 

DPD Polska – „W DPD to Ty decydujesz, jak doręczymy Twoją paczkę”

Kampania promocyjna DPD Polska rozpoczęła się 29 sierpnia w mediach cyfrowych i potrwa do 30 września. Akcja skierowana jest do konsumentów, którzy chcą wybierać bardziej ekologiczne formy dostaw, szczególnie w odniesieniu do promowanych ostatnio autorskich automatów paczkowych. Jak podano w oficjalnym komunikacie, jej celem jest zbudowanie świadomości dotyczącej oferowanych form dostaw oraz kosztów środowiskowych wśród klientów na polskim rynku.

DPD Polska chce personalizować usługi, aby lepiej dopasować je do profilu odbiorcy. Dzięki narzędziu gigant zyskuje cenne informacje dotyczące zmieniających się warunków rynkowych oraz rozwija narzędzia obejmujące zarządzania przesyłkami.

Zobacz także: DPD Estonia dostarcza paczki w Tallinie za pomocą robotów

Zwrócenie uwagi potencjalnych klientów

Klienci DPD Polska mogą wybierać sposób doręczenia podczas robienia zakupów w sklepie internetowym oraz później, gdy kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem. Wówczas istnieje możliwość przekierowania przesyłki pod inny adres. Narzędzia zarządzania przesyłką dostępne są zarówno dla stałych, jak i nowych klientów. Każda osoba ma do wyboru trzy sposoby odbioru przesyłki: kurier, punkt DPD Pickup czy automat paczkowy DPD Pickup Station. DPD Pickup Station to automaty paczkowe należące do DPD, które ostatnio pojawiają się w coraz większej liczbie polskich miast. DPD inwestuje w urządzenia, które mają skrócić czas dostawy i zmniejszyć koszty operacji logistycznych ostatniej mili.

Zobacz także: Świat potrzebuje dodatkowych 10 bln USD, aby złagodzić zmiany klimatyczne

Łukasz Zembowicz, dyrektor Sprzedaży i Marketingu w DPD Polska, dodaje, że poprzez akcję promocyjną i kampanię reklamową DPD chce dotrzeć do potencjalnych klientów, jednocześnie zwiększając swoją obecność na rynku. Według zebranych informacji dotyczących konsumentów, zdecydowanie najczęściej wybieraną formą dostawy jest klasyczna dostawa pod wskazany adres domowy. Jednak zauważalnym trendem jest coraz częstsze wybieranie odbiorów „w punkcie”.

DHL podnosi ceny dla klientów biznesowych i nakłada nowe opłaty

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Back to top button