Program lojalnościowy PKP Intercity – punkty za przejazdy krajowe

Program lojalnościowy PKP Intercity ma obejmować pasażerów podróżujących wszystkimi kategoriami pociągów, zarówno komercyjnych, jak i niekomercyjnych (TLK, IC, EIC, EIP).
PKP IC walczy z odpływem klientów
PKP Intercity ma w planach uruchomienie systemu naliczania punktów. Program będzie polegał na zbieraniu punktów za każdy zakup, które następnie będzie można wykorzystywać podczas kolejnych transakcji lub wybranie jednej z nagród z katalogu. Spółka przewiduje nagrody rzeczowe.
Program lojalnościowy PKP Intercity ma obejmować: elektronikę (pamięci USB, powerbanki, smartwatche), małe AGD (suszarki, żelazka, wagi, szczoteczki do zębów), akcesoria przydatne w podróży, nagrody obrandowane logotypami PKP Intercity, bilety do muzeów, teatrów, instytucji kultury, nagrody wirtualne (dostęp do platform i serwisów z filmami i muzyką). Trzecim rodzajem nagród są darowizny dla instytucji charytatywnych. Przy wyborze takiej nagrody, pasażer będzie mógł wybrać kogo chce wspomóc.
Po uzbieraniu danej liczby, ma istnieć również możliwość zapłacenia nimi za przejazd. System punktów ma obejmować wszystkie zakupione bilety na pociągi wszystkich kategorii na odcinku krajowym. Co ważne, punkty nie będą naliczane od opłat dodatkowych takich jak wezwanie do zapłaty czy opłaty za przewóz zwierzęcia bądź roweru.
Zobacz także: Nowy plan inwestycyjny PKP Intercity – pociągiem ku przyszłości?
Program lojalnościowy PKP Intercity ruszy już wkrótce
Zobacz także: PKP IC zaczyna windykację 19 mln zł od pasażerów bez biletu
Trwają rozmowy nad terminem uruchomienia programu i szczegółami dotyczącymi systemu. PKP IC walczy z odpływem klientów do innych przewoźników i alternatywnych środków transportu. Punkty zbierane za każdy zakup biletu będą miały ważność dwóch lat. Program lojalnościowy PKP Intercity będzie naliczał 1 punkt jako równowartość 3 zł.
Znajdziesz nas w Google News
Czy coś wiadomo w sprawie tego programu lojalnościowego?