Kolejowy

Program lojalnościowy PKP Intercity – punkty za przejazdy krajowe

Program lojalnościowy PKP Intercity ma obejmować pasażerów podróżujących wszystkimi kategoriami pociągów, zarówno komercyjnych, jak i niekomercyjnych (TLK, IC, EIC, EIP).

PKP IC walczy z odpływem klientów

PKP Intercity ma w planach uruchomienie systemu naliczania punktów. Program będzie polegał na zbieraniu punktów za każdy zakup, które następnie będzie można wykorzystywać podczas kolejnych transakcji lub wybranie jednej z nagród z katalogu. Spółka przewiduje nagrody rzeczowe.

Program lojalnościowy PKP Intercity ma obejmować: elektronikę (pamięci USB, powerbanki, smartwatche), małe AGD (suszarki, żelazka, wagi, szczoteczki do zębów), akcesoria przydatne w podróży, nagrody obrandowane logotypami PKP Intercity, bilety do muzeów, teatrów, instytucji kultury, nagrody wirtualne (dostęp do platform i serwisów z filmami i muzyką). Trzecim rodzajem nagród są darowizny dla instytucji charytatywnych. Przy wyborze takiej nagrody, pasażer będzie mógł wybrać kogo chce wspomóc.

Po uzbieraniu danej liczby, ma istnieć również możliwość zapłacenia nimi za przejazd. System punktów ma obejmować wszystkie zakupione bilety na pociągi wszystkich kategorii na odcinku krajowym. Co ważne, punkty nie będą naliczane od opłat dodatkowych takich jak wezwanie do zapłaty czy opłaty za przewóz zwierzęcia bądź roweru.

Zobacz także: Nowy plan inwestycyjny PKP Intercity – pociągiem ku przyszłości?

Celem programu ma być przede wszystkim zwiększenie przychodów ze sprzedaży w długim terminie. Ponadto spółka stara się stymulować sprzedaż również w mniej atrakcyjnych porach czy dniach tygodnia. W programie nie będą mogły wziąć udziału osoby podróżujące pociągami międzynarodowymi w komunikacji międzynarodowej oraz korzystający ze zniżek z Ulgowych Usług Transportowych (UUT). System wymaga odpowiedniego przygotowania, gdyż musi być dostępny całą dobę. Zgodnie z wymaganiami technicznymi, a poziom dostępności w ciągu każdego miesiąca nie może być mniejszy niż 95%.

Zobacz także: PKP IC zaczyna windykację 19 mln zł od pasażerów bez biletu

Trwają rozmowy nad terminem uruchomienia programu i szczegółami dotyczącymi systemu. PKP IC walczy z odpływem klientów do innych przewoźników i alternatywnych środków transportu. Punkty zbierane za każdy zakup biletu będą miały ważność dwóch lat. Program lojalnościowy PKP Intercity będzie naliczał 1 punkt jako równowartość 3 zł.

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Back to top button