Platforma eTravel dołącza do grona zewnętrznych kanałów sprzedaży współpracujących z PKP Intercity. Bilety Intercity na nowej platformie będą teraz dostępne poprzez stronę lataj.pl, a wkrótce również poprzez hotele.pl.
Bilety Intercity już dostępne na eTravel
eTravel zapewnia kompleksową obsługę podróży służbowych, poprzez własne systemy rezerwacyjne oraz zespół konsultantów telefonicznych. Klienci tej platformy mogą nie tylko dokonać zakupu biletów na podróże kolejowe i lotnicze, ale także rezerwacji miejsc w hotelach. W rezultacie współpracy z polskim przewoźnikiem, jego pasażerowie będą mogli trzymać swoje bilety w jednym miejscu, wraz z rezerwacjami, co zdecydowanie ułatwi zarówno podróże prywatne, jak i służbowe. Bilety Intercity będą dostępne na stronie lataj.pl, a w ciągu miesiąca także na hotele.pl.
W ramach naszej strategii, dążymy do ułatwienia i uproszczenia procesu zakupu biletów dla wszystkich naszych pasażerów. Cieszymy się, że możemy zaprosić do naszej sieci sprzedaży kolejnego doświadczonego partnera, firmę eTravel. Wierzę, że ta współpraca przyczyni się do wybierania naszych pociągów jako podstawowego środka podróży podczas przejazdów biznesowych – skomentował Tomasz Gontarz, wiceprezes zarządu PKP Intercity.
Czytaj też: Nowy plan inwestycyjny PKP Intercity – pociągiem ku przyszłości?
Szeroka strategia sprzedaży
Rozpoczęcie współpracy z firmą eTravel to kolejny krok wśród działań podjętych przez przewoźnika we wrześniu 2021 roku, kiedy wprowadzono ujednolicone warunki handlowe (UWH). Ten model sprzedaży wyróżnia się ułatwieniem kwestii formalnych dla wszystkich kontrahentów. Od czasu wprowadzenia UWH, spółka podpisała umowy ze znanymi platformami sprzedającymi bilety, takimi jak mPay, e-podróżnik.pl, SkyCash, KOLEO oraz Jakdojade. Dzięki współpracy z zewnętrznymi partnerami, w okresie od maja 2022 do końca stycznia 2024 roku, na zewnętrznych platformach sprzedano już ponad 9 milionów biletów Intercity.
Czytaj też: Intercity rozszerza sieć sprzedaży biletów o kolejne platformy
Kontynuujemy strategię przybliżania kolei do naszych klientów. Chcemy, żeby zakup biletu na pociąg był łatwy, szybki i wygodny. W strategię PKP Intercity wpisany jest rozwój, dlatego likwidujemy wszelkie bariery w korzystaniu z naszych usług. Bardzo się cieszę, że do sieci sprzedaży dołącza Jakdojade. To duża korzyść dla naszych pasażerów – mówił kilka miesięcy temu Tomasz Gontarz, wiceprezes zarządu PKP Intercity.
Znajdziesz nas w Google NewsPodróżni polubili apkę Intercity. Przewoźnik już planuje jej rozwój