Sprzedawcy Amazon używają ChatGPT, aby wzbogacić oferty
Sprzedawcy twierdzą, że ChatGPT pomaga ułatwić sprzedaż i czyni ją bardziej lukratywn
Sprzedawcy Amazon używają ChatGPT, opartego na sztucznej inteligencji, aby zautomatyzować niektóre zadania związane z prowadzeniem ich działalności online. Sprzedawcy używają tego narzędzia do pisania ofert, wymyślania chwytliwych tytułów i analizowania skuteczności marketingu nowych produktów.
Sprzedawcy Amazon wykorzystują ChatGPT do prowadzenia marketingu
Sprzedawcy Amazon szukają sposobu, aby urozmaicić swoje oferty i wykorzystują do tego ChatGPT, chatbota opartego na sztucznej inteligencji. ChatGPT szybko zyskuje popularność i pokazuje również swoją przydatność w świecie biznesu, zwłaszcza dla sprzedawców Amazon poszukujących nawet najmniejszej przewagi konkurencyjnej nad innymi. Jak informuje CNBC, sprzedawcy zewnętrzni, którzy stosują ChatGPT, twierdzą, że pomaga on ułatwić sprzedaż i czyni ją bardziej lukratywną.
W ostatnich miesiącach pojawiło się mnóstwo filmów na YouTube, artykułów i postów na LinkedIn, które podkreślają korzyści płynące z ChatGPT dla sprzedawców Amazon. Dostawcy oprogramowania e-commerce, tacy jak JungleScout, również podążyli za trendem, integrując ChatGPT ze swoimi usługami.
To jedna z tych technologii, które zasadniczo zmienią wszystko, co robimy w naszym życiu – powiedział szef technologii JungleScout, Stephen Curial, który wcześniej spędził dekadę w Amazon, zajmując się tworzeniem oprogramowania.
Czytaj też: Amazon Polska wrabia pracowników w kradzieże? Sensacyjne doniesienia Onetu
ChatGPT podbija branżę technologiczną
Dyrektor generalny Nvidii, Jensen Huang, uważa, że nie minie wiele czasu, zanim narzędzia sztucznej inteligencji, takie jak ChatGPT, staną się zwykłymi wspomagaczami produktywności, podobnymi do kalkulatorów lub opcji sprawdzania pisowni w Wordzie.
ChatGPT szturmem podbił branżę technologiczną, odkąd został publicznie zaprezentowany w listopadzie przez OpenAI, wspieraną przez Microsoft. Microsoft dodatkowo włączył tę technologię do swojej wyszukiwarki Bing, podczas gdy Google wprowadziło konkurencyjnego chatbota Bard.
Wykorzystanie ChatGPT już przyniosło korzyści niektórym sprzedawcom. Wskazują oni, że współczynnik konwersji, lub odsetek kliknięć na reklamę, które skutkują sprzedażą, mocno wzrósł po wykorzystaniu sztucznej inteligencji do wzbogacenia ofert.
Czytaj też: Czego nie można sprzedawać na Amazonie?
Znajdziesz nas w Google News