Lotniczy
Gorące newsy

To najdziwniejszy McDonald’s na świecie! Big Maca zjesz w samolocie!

Do samolotu można wejść po schodach z tyłu maszyny

Najbardziej niezwykły McDonald’s na świecie znajduje się w nowozelandzkim Taupō i jest częściowo umieszczony w wycofanym samolocie DC-3. Do samolotu wchodzi się po schodach, można w nim usiąść i zjeść posiłek. Jednak jedzenie w DC-3 nie jest tak przyjemne, jak by się mogło wydawać.

Jedyny taki McDonald’s w samolocie znajduje się w Nowej Zelandii

Kiedy myślimy o McDonald’s, prawdopodobnie ostatnią rzeczą, która przychodzi na myśl, jest lotnictwo. Niemniej jednak, najfajniejszy McDonald’s na świecie, zatwierdzony przez sieć fast foodów, częściowo mieści się w wycofanym samolocie DC-3. Lokal znajduje się w Taupō, na nowozelandzkiej Wyspie Północnej Nowej Zelandii.

Czytaj też: Nowozelandzka linia waży pasażerów przed lotem, bo są coraz grubsi

Jak informuje portal Simple Flying, na pierwszy rzut oka McDonald’s w Taupō wygląda jak każdy inny. To jednopiętrowy kwadratowy budynek z okienkiem na wynos. Jednak obok lokalizacji stoi samolot Douglas DC-3, pomalowany na ciemnozielono, z logo McDonald’s. Do samolotu można wejść po schodach z tyłu maszyny. Znak na zewnątrz samolotu informuje, że jest otwarty tylko od 09:00 do 16:30.

A jak smakuje jedzenie McDonald’s w DC-3? Według oceny redaktorów portalu Simple Flying, tak naprawdę nie jest tak przyjemne, jak by się mogło wydawać. W lecie słońce doskonale podgrzewa wnętrze samolotu, a brak klimatyzacji czy nawet przewiewu powoduje, że jest dość gorąco. W środku umieszczone zostały tylko podwójne stoły, więc większe grupy nie będą mogły usiąść razem.

Przerobiony samolot z czasów II Wojny Światowej

Dzięki tablicom informacyjnym umieszczonym w samolocie, klienci mogą dowiedzieć się wiele o historii maszyny, która sięga czasów II Wojny Światowej. Samolot o numerze seryjnym 18923 został wybudowany w kalifornijskim Long Beach w 1943 roku jako wojskowy samolot transportowy. W czasie wojny operował na trasach transportowych w rejonie Południowo-Zachodniego Pacyfiku.

Jak informuje portal Simple Flying, po wojnie zdecydowano, że samolot jest zbędny dla potrzeb United States Army Air Force (USAAF). W związku z tym był przechowywany na Filipinach i skreślony z inwentarza Army Air Force w ostatnim dniu 1945 roku. Między lutym 1947 a październikiem 1961 roku samolot był zarejestrowany w Australii, latając dla różnych obecnie nieistniejących już przewoźników.

Czytaj też: Restauracje fast food czynią nas nie tylko grubszymi, ale też głupszymi

Od października 1961 roku DC-3 latał dla South Pacific Airlines of New Zealand do czasu bankructwa linii w lutym 1966 roku. Następnie latał dla kilku innych linii lotniczych w Nowej Zelandii, zanim został przekształcony w samolot do rozsiewania superfosfatu na polach. Samolot służył jako maszyna rolnicza przez około 12 lat, zanim w końcu odbył swój ostatni lot 29 października 1984 roku. Wtedy samolot miał już ponad 40 lat. W momencie wycofania go ze służby, został zarejestrowany jako ZK-CAW, co jest jego obecnym oznaczeniem.

Napaść na załogę American Airlines. Powód? Wegetariański posiłek

Znajdziesz nas w Google News

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button