Ultracienka etykieta, która umożliwia śledzenie przesyłek na żywo
Etykieta umożliwiająca śledzenie przesyłek to produkt jednorazowego użytku

DB Schenker został pierwszym europejskim dostawcą, który umożliwia śledzenie przesyłek dzięki ultracienkiej, zaawansowanej technologicznie etykiecie. Etykieta umożliwiająca śledzenie przesyłek została opracowana przez firmę Sensos. Jednorazowa zawieszka jest wyposażona w baterię bezlitową, która podczas produkcji emituje mniej CO2 niż tradycyjne baterie i wystarcza na sześć miesięcy.
Etykieta DB Schenker umożliwia śledzenie przesyłek
Etykieta umożliwiająca śledzenie przesyłek to produkt jednorazowego użytku, który można przyczepiać do pojedynczych kontenerów, palet, skrzynek lub paczek, umożliwiając ich śledzenie podczas transportu drogowego, lotniczego i morskiego.
Etykieta przesyła informacje o lokalizacji i temperaturze w czasie rzeczywistym przez sieć komórkową. W ten sam sposób klient otrzymuje powiadomienie w przypadku uszkodzenia przesyłki w transporcie. Jak wskazuje portal Logística Profesional, niemal niewidoczna etykieta zwiększa bezpieczeństwo przesyłek wartościowych, ponieważ nie zwraca na siebie uwagi, a śledzenie pozostaje niezauważone.
Technologia śledzenia mieści się teraz na naklejce wielkości milimetra. Etykieta Sensos jest tak mała i lekka, że można ją stosować do ładunków o dowolnej wielkości. Wraz z rozwiązaniem connect2track IoT firmy DB Schenker zapewnia widoczność i monitorowanie statusu przesyłek. To znacznie wzbogaca istniejącą ofertę dla naszych klientów i sprawia, że śledzenie jest jeszcze bardziej elastyczne i bezpieczne – mówi szef działu rozwoju produktów IoT w DB Schenker David Pollender.
Czytaj też: Duńczycy chcą zoptymalizować transport przesyłek chłodniczych
Innowacyjne rozwiązanie do śledzenia przesyłek
Jednorazowa etykieta jest wyposażona w baterię bezlitową, która emituje mniej CO2 niż baterie konwencjonalne i mimo niewielkich rozmiarów jej żywotność sięga aż sześciu miesięcy. Ze względu na niewielką wagę zużywa mniej energii podczas transportu i nie wymaga zwrotu.
Naszą misją jest zrewolucjonizowanie globalnego łańcucha dostaw, oferując nieskończoną widoczność od początku do końca podróży paczki. Nasze rozwiązanie umożliwia realizację opartą na danych, optymalizując logistykę dla różnych przypadków użycia. Jesteśmy wdzięczni za to, że DB Schenker jest partnerem od samego początku i za ich wkład w dostosowanie produktu do rynku – oświadcza dyrektor generalny Sensos Aviv Casto.
Jak wskazuje portal Logística Profesional, DB Schenker był jednym z pierwszych partnerów Sensos i uczestniczył w tworzeniu ich etykiety. W ramach tego procesu globalny dostawca usług logistycznych pomógł zdefiniować wymagania i przetestował rozwiązanie Sensos w fazie próbnej.
News: DB Schenker is the first #logistics provider in Europe to offer global #freight #shipment #tracking with the new ultrathin, high-tech tracking labels from Sensos (a group company of @Sony) at https://t.co/PVwNjb1i7y
— DB Schenker (@DBSchenker) March 16, 2023
Czytaj też: Elektromobilność? To się nie uda. Ja czekam na napęd Gipidi [Felieton Palutkiewicza]
Znajdziesz nas w Google News