Chiński gigant logistyczny rozpoczyna współpracę z Biedronką
JD Logistics zapewnia klientom kompleksowe usługi zintegrowanego łańcucha dostaw
Chiński gigant logistyczny JD Logistics rozpoczął współpracę z siecią sklepów Biedronka. Celem współpracy jest rozwinięcie logistyki e-commerce w przypadku działalności sklepu internetowego Biedronka Home. Magazyn chińskiej firmy pozwoli na realizację internetowych dostaw produktów Biedronki w ciągu 24 godzin i zwiększy efektywność logistyczną sieci.
JD Logistics i Biedronka nawiązują współpracę
Znana chińska firma logistyczna JD Logistics ogłosiła, że nawiązała współpracę z siecią sklepów Biedronka, dzięki której spożywczy gigant wykorzysta możliwości magazynowe i dystrybucyjne JD w Polsce do rozszerzenia działalności swojego e-sklepu. Magazyn chińskiej firmy w Polsce, o powierzchni 15 000 m2, został dostosowany do realizacji wszystkich zamówień internetowych Biedronki i umożliwienia szybkiej dostawy nawet w ciągu 24 godzin.
Firma JD przekazała, że jest to możliwe dzięki systemowi zarządzania magazynem, który zarządza zapasami na poziomie SKU [SKU odnosi się do każdego produktu i jego wariantów osobno, w przeciwieństwie do kodu kreskowego, który dotyczy produktów wytwórcy, a nie sprzedawcy – przyp. red.] i zwiększa wskaźnik dokładności dostaw i inwentaryzacji do 99,5%.
JD Logistics ma zaszczyt współpracować z Biedronką. Nasze silne możliwości kompleksowego łańcucha dostaw i doświadczenie w realizacji wielokanałowej pomogą przyspieszyć transformację biznesu internetowego Biedronki – powiedział Zhong Zhang, starszy dyrektor JD Logistics Europe.
Jakub Knauer, kierownik ds. projektów logistycznych w Biedronce zauważył, że logistyka e-commerce wymaga głębokiej, specjalistycznej wiedzy. Dodał, że cieszy się z partnerstwa firmy z JD Logistics.
Wspólnie byliśmy w stanie zbudować krajobraz zintegrowanych systemów informatycznych do efektywnego zarządzania zapasami. Usługi JD Logistics umożliwiły nam efektywną realizację zamówień online, nawet w obliczu 17-krotnego wzrostu dziennej liczby zamówień – powiedział Knauer.
Czytaj też: Biedronka otwiera centrum dystrybucyjne w Stawigudzie
Rozwój działalności Biedronka Home
Dysponując ponad 1500 magazynami w Chinach i za granicą, JD Logistics zapewnia klientom kompleksowe usługi zintegrowanego łańcucha dostaw. Międzynarodowa działalność chińskiego giganta obejmuje około 90 magazynów celnych, międzynarodowych magazynów przesyłek bezpośrednich i magazynów zagranicznych o łącznej powierzchni około 900 tysięcy metrów kwadratowych.
Biedronka uruchomiła swój sklep internetowy w sierpniu. Biedronka Home oferuje obecnie blisko 1000 produktów, w tym artykuły przemysłowe, takie jak dekoracje, narzędzia, tekstylia domowe, moda czy elektronika. Dostawa realizowana jest na terenie całego kraju bezpośrednio pod wskazany adres lub do wybranego paczkomatu InPost. Biedronka, obecnie największa sieć handlowa w Polsce, działa na polskim rynku od 27 lat. Na koniec trzeciego kwartału 2022 roku sieć posiadała 3 304 sklepy zlokalizowane w ponad 1 100 miejscowościach.
Czytaj też: Polacy, kupując żywność, coraz częściej kierują się ceną i coraz rzadziej pochodzeniem produktu
Znajdziesz nas w Google News
Jeden komentarz