LotniczyTransport

Boeingi wciąż popularne. Kuehne+Nagel dostał pierwszego 747-8

Firma czeka na dostawę jeszcze jednego frachtowca

Kuehne+Nagel otrzymał od Atlas Air swój pierwszy samolot Boeing 747-8 Freighter. Firma użytkuje maszynę w ramach długoterminowej umowy czarterowej i zamierza rozbudować swoją sieć transportu lotniczego. Spółka czeka na dostawę jeszcze jednego frachtowca.

Kuehne+Nagel dostał swój pierwszy samolot Boeing 747-8 Freighter

Firma Kuehne+Nagel otrzymała pierwszego Boeinga 747-8F podczas oficjalnej ceremonii w Boeing Everett Delivery Center w Everett w stanie Waszyngton. Maszyna o nazwie „Inspire” obsługuje teraz klientów firmy na trasie transpacyficznej. Usługa zostanie połączona z wewnątrzazjatycką siecią firmy, by zaoferować klientom lepsze połączenia w regionie Azji i Pacyfiku.

To dla nas wyjątkowy moment, kiedy możemy zobaczyć start „Inspire”. Wraz z ostatnim 747-8F, który nazwaliśmy „Empower”, samolot ten będzie wspierał naszych klientów na całym świecie. Cieszymy się, że możemy to uczcić wraz z naszymi partnerami Atlas Air i Boeing i nie możemy się doczekać, aż nasze samoloty połączą świat – stwierdził Yngve Ruud, członek zarządu Kuehne+Nagel odpowiedzialny za logistykę lotniczą.

Kuehne+Nagel

Czytaj też: Amerykański przewoźnik dostał piętnastego Boeinga i chce jeszcze

Nowoczesna konstrukcja 747- 8F

Technologia i konstrukcja zastosowane w samolocie umożliwiają mniejsze zużycie paliwa oraz zapewniają większą pojemność załadunku. Model 747- 8F oferuje bowiem o 16% mniejsze zużycie paliwa w przeliczeniu na tonę oraz jest o 30% cichszy w porównaniu z samolotami poprzedniej generacji.

Dzięki temu, że Atlas Air odbiera ostatnie egzemplarze 747 dla swojego klienta Kuehne+Nagel, ten kultowy samolot Boeinga będzie nadal przewoził ładunki na całym świecie przez nadchodzące dziesięciolecia. Żegnając się z „Królową Niebios”, jesteśmy dumni z dziedzictwa tego samolotu, który napędzał innowacje w lotnictwie oraz zapoczątkował naszą rodzinę frachtowców – powiedział Kim Smith, wiceprezes i dyrektor generalny Boeing 747/767 Program.

K+N użytkuje maszynę w ramach długoterminowej umowy czarterowej i zamierza rozbudować swoją sieć transportu lotniczego. Firma czeka na dostawę jeszcze jednego frachtowca.

Ta dostawa 747-8F podkreśla znaczenie długoterminowego strategicznego partnerstwa z Kuehne + Nagel oraz naszego zaangażowania we wspieranie ich dalszego rozwoju i ekspansji. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy dostarczyć ich pierwszy dedykowany samolot, który będzie dumnie latał w barwach Kuehne+Nagel. Dwa modele 747-8F, które będziemy obsługiwać dla Kuehne+Nagel, zwiększą wydajność i wszechstronność ich sieci – powiedział John Dietrich, prezes i dyrektor generalny Atlas Air Worldwide.

Czytaj też: Transport lotniczy jest bezkonkurencyjny czasowo

Kolejne zamówienie na Boeingi. Pięć 777 trafi na Bliski Wschód

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button