Huboo notuje spektakularny wzrost! Firma przewozi miliony produktów
Firma obsługi zamówień jest znana z modelu magazynowania opartego na "hubach"
Huboo, europejska firma zajmująca się obsługą zamówień online, odnotowała wzrost o ponad 130 procent w ciągu ostatniego roku. Według informacji podanych przez firmę, zdobyła ona nowe kontrakty o łącznej wartości ponad 23,4 miliona euro.
Huboo notuje ogromny wzrost
Huboo to firma zajmująca się obsługą zamówień, mająca swoją siedzibę w Wielkiej Brytanii. Została założona w 2017 roku i od tego czasu rozszerzyła swoją działalność na arenie międzynarodowej. Posiada oddziały w Holandii, Francji, Hiszpanii, Turcji i Niemczech.
Czytaj też: Znana firma intralogistyczna przejmuje firmę zajmującą się robotyką
Jak informuje portal Ecommerce News, firma ogłosiła, że spodziewa się podwojenia swojej wielkości do końca 2023 roku. W ciągu ostatnich 12 miesięcy udało się jej pozyskać 1100 nowych klientów do swojego portfolio. W ciągu ostatniego roku Huboo odnotowało wzrost o ponad 130% i obecnie zatrudnia ponad 600 pracowników oraz planuje zatrudnić dodatkowo 200 osób na okres świąteczny.
Zaufanie konsumentów zaczyna rosnąć, więc firmy zajmujące się handlem elektronicznym i społecznym handlem stoją przed nową okazją do wzrostu – i jesteśmy gotowi ich w tym wspierać. Wybór odpowiedniego partnera do obsługi zamówień jest kluczowy dla sukcesu sprzedaży online, a nasze ostatnie wskaźniki wzrostu pokazują, że dostarczamy naszym klientom skuteczne wsparcie za każdym razem – mówi Martin Bysh, współzałożyciel i CEO.
Nowoczesny model magazynowania
W Wielkiej Brytanii co piąte gospodarstwo domowe otrzymuje produkty, które zostały wybrane, zapakowane i dostarczone przez firmę Huboo. Firma twierdzi, że przewozi niemal 2,5 miliona przedmiotów miesięcznie. Ponadto przechowuje ponad 18 milionów przedmiotów o wartości ćwierć miliarda euro w swojej europejskiej sieci magazynów.
Jak informuje portal Ecommerce News, firma obsługi zamówień jest znana z modelu magazynowania opartego na „hubach„. Magazyny są podzielone na mikromagazyny, które są zarządzane przez niewielkie zespoły. Według firmy, ten model pozwala pracownikom pełnić zróżnicowane role, co przekłada się na wyższe zadowolenie z pracy.
Czytaj też: Młodzi Brytyjczycy w pułapce ekonomicznej stagnacji. Winny Brexit
Pracowaliśmy ciężko, aby stworzyć środowisko, które jest korzystne nie tylko dla biznesu i naszych klientów, ale także dla naszych pracowników. Nasza rotacja pracowników wynosi prawie 0 procent i jest znacznie niższa niż przeciętna branżowa, wynosząca 37 procent. Jestem głęboko przekonany, że zadowolenie naszych zespołów magazynowych bezpośrednio przekłada się na doskonały poziom obsługi, który zapewniamy naszym klientom – wskazuje Bysh.