Pasażer linii American Airlines był jedynym pasażerem samolotu mającego 18-godzinne opóźnienie. Według danych z FlightAware, w niedzielę opóźnionych zostało niemal 10 tysięcy lotów w Stanach Zjednoczonych.
Pasażer American Airlines wytrwał do samego końca
W ten weekend pasażer linii American Airlines podróżował pustym samolotem. Phil Stringer był bowiem jedyną osobą, która przeczekała 18-godzinne opóźnienie swojego lotu do domu w Karolinie Północnej.
Wszyscy się poddali w ciągu tych 18 godzin – powiedział Stringer, dyrektor operacyjny w biurze pośrednictwa nieruchomości w Karolinie Północnej, w rozmowie z FOX Business.
Jak informuje Fox Business, pozostali współpasażerowie, którzy również utknęli w Oklahomie, zdecydowali się przenocować w hotelu i planowali wrócić na lotnisko następnego dnia. Jednak Stringer nie wybrał tej opcji, ponieważ musiał być w poniedziałek rano w pracy.
Nie miałem pojęcia, że jestem jedynym pasażerem. Dowiedziałem się o tym tuż przed wejściem na pokład. To było szalone doświadczenie – powiedział Stringer.
Czytaj też: Rosyjski przemysł lotniczy w tarapatach! Ważny generał „zaginął”
Stringer przebywał w Oklahoma City w podróży służbowej, gdy otrzymał powiadomienie o godzinie 3:00 w niedzielę rano, że jego lot powrotny do Charlotte zostanie opóźniony o kilka godzin.
Pasażer American Airlines był jednym z tysięcy podróżnych w całym kraju, których loty zostały opóźnione, częściowo przez burze, które przeszły nad wschodnim wybrzeżem i środkowymi terenami Stanów Zjednoczonych. Według strony internetowej FlightAware, tylko w niedzielę odnotowano niemal 10 000 opóźnień na terenie całego kraju, a ponad 1400 lotów zostało odwołanych.
Załoga musiała obsłużyć lot
Wylot Stringera miał nastąpić o 6:20 rano, ale ciągle go przesuwano. Jednak Stringer był zdeterminowany, aby dotrzeć do domu na poniedziałkowe spotkania, więc pozostał na lotnisku i cały dzień pracował w Starbucksie, a po zamknięciu lokalu przeniósł się do poczekalni.
O godzinie 23:30, pracownik lotniska poinformował Stringera, że jego samolot w końcu przybył i powinien udać się do swojej bramki. Kiedy Stringer dotarł na miejsce, zapytał, czy wszyscy pozostali pasażerowie już wsiedli, a stewardessa poinformowała go, że jest jedynym pasażerem.
Czytaj też: Transport lotniczy jest bezkonkurencyjny czasowo
Jak informuje Fox Business, cała załoga została sprowadzona z hotelu, aby obsłużyć opóźniony lot. Choć była to tylko dwugodzinna podróż, Stringer chwalił załogę za ich profesjonalizm. Jedyny pasażer dostawał jedzenie i napoje, których sobie życzył, a załoga towarzyszyła mu przez całą podróż.
Zadbali o mnie. Cały czas podchodzili i rozmawiali ze mną… Oczywiście, usiadłem w pierwszym rzędzie. Dlaczego nie, skoro mam cały samolot dla siebie? – dodał.
Rzecznik American Airlines podziękował członkom załogi, którzy ,,wykroczyli poza swoje obowiązki, dbając o Pana Stringera podczas lotu”.
Znajdziesz nas w Google NewsNapaść na załogę American Airlines. Powód? Wegetariański posiłek