IntermodalnyTransport

Arrive Logistics uruchamia własny system zarządzania transportem

Arrive Logistics, firma zajmująca się pośrednictwem w przewozie towarów i logistyką multimodalną z siedzibą w Austin w Teksasie, zaprezentowała swój własny system zarządzania transportem – ARRIVEnow. Ujednolicone zaplecze ARRIVEnow umożliwia wysoce zautomatyzowany przepływ pracy w biurze Arrive, a także udostępnia dane przewoźnikom i załadowcom oraz umożliwia zawieranie z nimi transakcji za pośrednictwem ich własnych portali internetowych.

Arrive Logistics uruchomiło nowy system zarządzania transportem

Jak wyjaśnił Michael Senftleber, dyrektor ds. technologii Arrive Logistics, własny system zarządzania transportem ARRIVEnow jest kulminacją wewnętrznego rozwoju oprogramowania.

Cztery lata temu rozpoczęliśmy budowę wewnętrznego, autorskiego systemu TMS. W trakcie tworzenia fundamentów, rdzenia systemu, ważne było to, że budujemy system TMS, który ma sens dla Arrive. ARRIVEnow wykorzystuje procesy Arrive i wprowadza je do oprogramowania, dzięki czemu możemy dalej się rozwijać i skalować – stwierdził.

Senftleber dodał, że choć ARRIVEnow mogło rozpocząć się jako nieco mało prestiżowa inicjatywa wewnętrzna, to obecnie stało się systemem operacyjnym dla całej firmy, wprowadzając informacje zebrane z poszczególnych ładunków do systemu planowania zasobów przedsiębiorstwa Arrive, Netsuite, oraz platformy kadrowej, Workday.

Wewnątrz firmy jednym z najważniejszych wskaźników sukcesu ARRIVEnow jest wskaźnik Automation Index. Każda przesyłka przechodząca przez system Arrive dociera do wielu czasochłonnych, ręcznych i podatnych na błędy punktów standardowego obiegu dokumentów, czyli miejsc, w których inżynierowie oprogramowania Arrive starali się przyspieszyć pracę i zmniejszyć jej nieefektywność. Indeks automatyzacji Arrive śledzi, jak wiele z tych punktów jest zautomatyzowanych dla danego ładunku i jak wiele ładunków ma jakąś formę automatyzacji. Obecnie, na przykład, około 90% ładunków Arrive ma co najmniej jeden znaczący zautomatyzowany element, a 65% ma zautomatyzowane co najmniej dwa punkty kontaktowe – prognozuje się, że do końca roku będzie to 72%.

Czytaj też: Girteka cyfryzuje systemy logistyczne do zarządzania flotą

ARRIVEnow przyniesie firmie wiele korzyści

Dla Arrive Logistics, własny system zarządzania transportem ARRIVEnow jest czymś więcej niż tylko wewnętrznym systemem TMS lub inicjatywą automatyzacji przepływu pracy. Łączy on bowiem Arrive z przewoźnikami i nadawcami. Arrive od dawna preferuje współpracę z małymi i średnimi przewoźnikami, którzy są nieco więksi niż typowa flota właścicieli ciągników siodłowych, dlatego technologia, którą stworzyła dla przewoźników, jest przeznaczona w mniejszym stopniu dla kierowców, a w większym dla dyspozytorów i planistów.

Kiedy tworzyliśmy ARRIVEnow Carrier, chcieliśmy zrozumieć, czego szukają kierowcy. Czy powtarzalnie szukają w systemie tej samej rzeczy? Jeśli tak, to podajmy im to. Jeśli wiedzą, gdzie znajdują się ich ciężarówki, pomóżmy im to dopasować, ale także pokażmy im historyczne ładunki, status płatności, dajmy możliwość przesłania dokumentów. Mają też wgląd w swój przewodnik po trasach z wyznaczoną przepustowością i widzą, jakie pasy zostały zaangażowane – powiedział Senftleber.

Z drugiej strony, właściciele firm i niezależni kierowcy często chcieli funkcji szybkiego płacenia i innych funkcji bardziej pasujących do pojedynczych operacji. W zeszłym roku Arrive nawiązał współpracę z TriumphPay w zakresie szybkich płatności. Obecnie 30% wszystkich ładunków Arrive jest rezerwowanych przez portal ARRIVEnow Carrier. Innym ważnym elementem łączności w ekosystemie ARRIVEnow jest portal dla załadowców, który został zaprojektowany specjalnie dla małych i średnich przedsiębiorstw. Portal internetowy Arrive ułatwia planistom uzyskanie szybkiej wyceny przesyłki, jeśli nie mają czasu na kontakt telefoniczny z przedstawicielem Arrive lub szybkie sprawdzenie dokumentów dotyczących konkretnego ładunku.

Za ARRIVEnow stoi ponad 250 inżynierów, naukowców zajmujących się danymi, technologów i specjalistów od zarządzania produktem, którzy z łatwością rywalizują z talentem i dorobkiem każdej organizacji w branży lub poza nią. 2023 będzie kolejnym rokiem napędzania wyników dla naszych partnerów i zespołu – powiedział Matt Pyatt, dyrektor generalny i współzałożyciel Arrive Logistics.

Czytaj też: Co czeka rynek pracy w dobie postępującej cyfryzacji?

Rynek e-commerce rozpędził cyfrową gospodarkę w Polsce

Znajdziesz nas w Google News

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button