Magazyny

Ekspansja Czechów na polskim rynku. MALFINI otwiera centrum dystrybucyjne pod Warszawą

W centrum dystrybucyjnym znajduje się przestrzeń zdolna pomieścić nawet 6,6 miliona sztuk odzieży i akcesoriów reklamowych

Czeska firma MALFINI, jeden z największych producentów tekstyliów reklamowych w Europie Środkowej, otworzyła swoje pierwsze centrum dystrybucyjne w Polsce. Nowy obiekt w Rawie Mazowieckiej, zlokalizowany strategicznie między Warszawą a Łodzią, stanowi kluczowy krok w rozwoju marki na jej najważniejszym rynku eksportowym.

MALFINI otwiera centrum dystrybucyjne pod Warszawą

Nowo otwarte centrum dystrybucyjne MALFINI o powierzchni 8000 m² mieści się w nowoczesnym kompleksie Hillwood Rawa Mazowiecka. Obiekt jest położony zaledwie 2 kilometry od drogi ekspresowej S8, co zapewnia szybki dostęp do głównych szlaków komunikacyjnych w Polsce.

W centrum dystrybucyjnym znajduje się przestrzeń zdolna pomieścić nawet 6,6 miliona sztuk odzieży i akcesoriów reklamowych. Tak duża pojemność pozwala na utrzymanie pełnej dostępności produktów oraz skrócenie czasu realizacji zamówień, co stanowi kluczową przewagę konkurencyjną na dynamicznie rosnącym rynku B2B.

Czytaj też: Powstanie nowe centrum dystrybucyjne Media Expert. Szansa na zatrudnienie w Łodzi

Centrum w Rawie Mazowieckiej spełnia najwyższe normy ekologiczne i posiada certyfikat BREEAM „Excellent”, potwierdzający energooszczędność i przyjazność dla środowiska. Obiekt wyposażony jest w inteligentne systemy zarządzania energią, oświetlenie LED i technologie redukujące emisję CO₂.

Nowe centrum obsługuje już ponad 450 polskich partnerów

Otwarcie magazynu w Rawie Mazowieckiej to strategiczna inwestycja, która pozwoli MALFINI jeszcze skuteczniej konkurować na rynku i szybciej reagować na potrzeby partnerów biznesowych. Firma już teraz zapewnia dostawy do klientów w Polsce w ciągu 24 godzin z magazynu w Ostrawie, jednak nowa placówka umożliwia jeszcze szybsze i bardziej zrównoważone operacje.

Nowe centrum obsługuje już ponad 450 polskich partnerów, oferując dostęp do najpopularniejszych produktów z portfolio marki. Co istotne, klienci mogą również odbierać zamówienia osobiście, co znacząco skraca czas oczekiwania i poprawia elastyczność procesów logistycznych.

Rozpoczęliśmy działalność u naszych północnych sąsiadów w 2004 roku. Obecnie osiągamy roczne obroty w wysokości 122 milionów złotych, a dzięki ponad 10 000 zarejestrowanych klientów Polska stała się naszym największym rynkiem detalicznym. To wpłynęło znacząco na decyzję o dalszej poprawie jakości naszych dotychczasowych usług w Polsce poprzez otwarcie nowego centrum logistycznego. To zbliża nas do naszych klientów, co gwarantuje szybszą dostawę produktów, wyższą jakość i większą stabilność – podkreśla Jan Chovanec, Członek Zarządu MALFINI.

Czytaj też: Polski rynek pracy – pracownicy pewni siebie, ale bez kompetencji

Firma funkcjonuje już w 35 krajach europejskich, zatrudnia ponad 400 pracowników, a jej roczne przychody przekraczają 2,7 miliarda koron czeskich, czyli ok. 480 mln zł. Dzięki nowej inwestycji czeski producent nie tylko umacnia swoją pozycję w Polsce, lecz także podkreśla ambicje dalszego rozwoju w Europie Środkowo-Wschodniej.

Rohlig SUUS Logistics otworzył nowy skład celny w Łodzi

Znajdziesz nas w Google News

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button