
UPS wprowadza nowe połączenie lotnicze Paryż – Hongkong. Nowa trasa między lotniskiem Charles de Gaulle w Paryżu (CDG) a międzynarodowym lotniskiem w Hongkongu (HKG) to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na eksport francuskich towarów do Azji, szczególnie do dynamicznie rozwijającego się rynku w Hongkongu.
UPS uruchamia połączenie Paryż Hongkong
UPS będzie realizować nowe połączenie Paryż – Hongkong pięć razy w tygodniu, co znacząco usprawni transport kluczowych francuskich produktów, takich jak wino, artykuły spożywcze i inne istotne towary eksportowe. Te kategorie stanowią ponad 20% działalności UPS w regionie. Ponadto Hongkong od lat pełni funkcję globalnego centrum handlu i dystrybucji, szczególnie w sektorze dóbr luksusowych, farmaceutyków, lotnictwa oraz outsourcingu stomatologicznego.
Francuski rynek dentystyczny rozwija się w tempie 6,6% rocznie, a tamtejsze firmy coraz częściej korzystają z możliwości outsourcingu do Hongkongu, gdzie znajdują się nowoczesne laboratoria i zakłady produkcyjne.
Czytaj też: Strefa euro w stagnacji, a Francja i Niemcy pod kreską
Równie dynamicznie rozwija się sektor mody luksusowej. Przewiduje się, że do 2028 roku Hongkong pozostanie miastem o najwyższych na świecie wydatkach per capita na luksusowe towary. Rynek ten ma wzrosnąć o 4,92% w ciągu następnych czterech lat, osiągając do 2029 roku wartość 2,92 miliarda dolarów.
Dzięki tej nowej trasie lotniczej możemy zapewnić francuskim firmom każdej wielkości i z różnych branż szybkie i niezawodne usługi, których potrzebują, aby rozwijać się i pozostać konkurencyjne. Preferencje dotyczące wysyłki odgrywają coraz większą rolę w decyzjach zakupowych konsumentów. Dzięki naszym inwestycjom możemy uczynić logistykę przewagą konkurencyjną, oferując niezrównany wybór, wygodę i kontrolę – powiedział Michiel van Veen, menedżer klastrów Beneluksu i Francji w UPS.
Inwestycje w logistykę dla lepszej obsługi klientów
Nowa trasa cargo to nie jedyna inwestycja UPSw rozwój globalnej sieci transportowej. Firma kładzie również duży nacisk na preferencje klientów, dla których szybkość dostawy i elastyczność stają się kluczowym czynnikiem decydującym o wyborze dostawcy. Nowoczesna logistyka nie tylko zwiększa wygodę, ale także stanowi przewagę konkurencyjną dla firm eksportujących swoje towary.
Pod koniec ubiegłego roku UPS rozszerzyło swoje usługi w ponad 35 krajach Azji, Afryki i Bliskiego Wschodu, redukując czas dostaw w regionie Azji i Pacyfiku nawet o dwa dni robocze. Ponadto, firma zwiększyła liczbę lotów z Azji do Europy i USA o ponad 200, aby sprostać wzmożonemu zapotrzebowaniu na przesyłki.
Czytaj też: UPS Healthcare wprowadza ekspresowe dostawy w sobotę. Nowa era logistyki medycznej w Polsce?
Dla UPS nowe połączenie Paryż – Hongkong to kolejny krok w globalnej ekspansji, który nie tylko usprawni transport towarów, ale także otworzy nowe możliwości dla eksporterów. Dzięki zwiększonej liczbie lotów i skróceniu czasu dostaw, francuskie firmy mogą skuteczniej docierać do azjatyckich klientów, rozwijając swoje biznesy na dynamicznych rynkach.
Ważne przejęcie w logistyce! UPS wzmacnia pozycję w ochronie zdrowia