E-commerce

Rewolucja w polskim ecommerce? MediaMarkt uruchamia sklep internetowy

Obecnie MediaMarkt współpracuje z około 1600 sprzedawcami, którzy oferują ponad dwa miliony produktów

MediaMarkt stawia na rozwój swojej platformy online, uruchamiając marketplace w Belgii, Polsce i Turcji. Dzięki innowacyjnemu podejściu i rozszerzaniu asortymentu, marka wzmacnia swoją pozycję na rynku e-commerce. 

MediaMarkt uruchamia marketplace w Polsce

Marketplace MediaMarkt zapewnia klientom dostęp do szerokiej oferty produktów sprzedawanych zarówno przez sam sklep, jak i przez zewnętrznych dostawców. Po sukcesach w Niemczech, Austrii, Hiszpanii, Holandii i Włoszech, firma rozszerza działalność na kolejne rynki. W najbliższym czasie MediaMarkt uruchomi swój sklep internetowy w trzech nowych krajach: Belgii, Polsce i Turcji, oferując jeszcze szerszą gamę produktów i usług.

Czytaj też: Świąteczne przesyłki Polaków. To tam trafiają nasze paczki

MediaMarkt odnotował wzrost przychodów ze sprzedaży na platformach marketplace. W poprzednim roku fiskalnym obroty na platformie internetowej podwoiły się, a firma nie zwalnia tempa. Według raportu rocznego Ceconomy, właściciela marek MediaMarkt i Saturn, przychody grupy wzrosły o 5,3% i osiągnęły 22,4 miliarda euro, z czego niemal 24% pochodziło z kanałów online. To wyraźny sygnał, że inwestycje w e-commerce są kluczowym kierunkiem rozwoju firmy.

Obecnie platforma współpracuje z około 1600 sprzedawcami, którzy oferują ponad dwa miliony produktów. Rozszerzanie oferty ma na celu przyciągnięcie większej liczby klientów oraz zwiększenie konkurencyjności na dynamicznie rozwijającym się rynku.

Nowe cele i ambitne plany

MediaMarkt liczy, że jego sklep internetowy pozwoli firmie na dalsze zwiększanie udziału sprzedaży online w ogólnych przychodach. Do 2026 roku gigant planuje osiągnąć wartość 750 milionów euro ze sprzedaży zewnętrznej realizowanej na marketplace. Osiągnięcie tego celu jest możliwe nie tylko dzięki rozszerzeniu działalności na rynki w Belgii, Polsce i Turcji to kluczowe kroki w strategii firmy, ale także poszerzaniu oferty produktowej i integracji omnichannel. Połączenie zakupów online i offline zapewnia bowiem klientom wygodę i dostęp do pełnej oferty MediaMarkt.

Czytaj też: Najnowsze dane ujawnione! Wiemy ile naprawdę zarabiają Polacy

Polscy klienci MediaMarkt mogą spodziewać się jeszcze bardziej kompleksowych usług w sklepie internetowym. Platforma zaoferuje szeroką gamę produktów z kategorii takich jak elektronika, sprzęt AGD, gry czy produkty do majsterkowania. Dodatkowo wprowadzone zostaną rozwiązania finansowe, które umożliwią wygodne formy płatności, na przykład na raty oraz usługi ubezpieczeniowe, które obecnie dostępne są na platformie w Niemczech, ale z czasem mają być wdrażane także w Polsce.

Rozporządzenie o bezpieczeństwie produktów już działa! Przed sklepami trudne wyzwanie

Znajdziesz nas w Google News

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button