IntralogistykaPrzemysł 4.0

Modułowe pojazdy specjalne – nowoczesne rozwiązanie dla intralogistyki?

Jednym z największych atutów Eco500 jest jego modularność

W dzisiejszych czasach przemysł potrzebuje coraz bardziej elastycznych i zaawansowanych technologicznie rozwiązań transportowych. Odpowiedzią na te potrzeby mogą być modułowe pojazdy specjalne Eco500, stworzone przez firmę Cometto. Ten samobieżny moduł wyróżnia się szerokim wachlarzem zastosowań, szczególnie w obszarze intralogistyki.

Modułowe pojazdy specjalne od Cometto

Modułowe pojazdy specjalne Eco500 dostępne są w dwóch wariantach – z dwiema lub czterema liniami osi. Dzięki temu można je dostosować do różnorodnych zadań transportowych. Co więcej, obie wersje mogą zostać rozbudowane o maksymalnie dwie dodatkowe „osie Joker”, które zachowują tę samą odległość między osiami. Według producenta to elastyczne podejście sprawia, że Eco500 sprawdza się w najtrudniejszych warunkach pracy.

Jedną z kluczowych cech pojazdu jest jego kompaktowa budowa. Zintegrowany pod powierzchnią ładunkową Power Pack oraz szerokość bazowa wynosząca 2,350 mm pozwalają na efektywne operacje nawet w ograniczonych przestrzeniach, gdzie precyzja i zwrotność są kluczowe.

Eco500 to samobieżny moduł, który imponuje swoją kompaktową konstrukcją. Zintegrowany Power Pack oraz podstawowa szerokość sprawiają, że jest idealnie przystosowany do zadań w tych warunkach – opisuje Adrian Zingan, odpowiedzialny za produkt w firmie Cometto.

Czytaj też: Roboty mobilne zyskują na popularności. Główny powód to brak rąk do pracy

Zastosowanie w wielu branżach

Według informacji producenta, samobieżne modułowe pojazdy specjalne Eco500 nadają się także do zastosowań w takich branżach, jak budowa maszyn i urządzeń, przemysł wiatrowy i energetyczny, lotnictwo i kosmonautyka, projekty infrastrukturalne, przemysł ciężkiej konstrukcji stalowej, przemysł nuklearny oraz prefabrykaty.

Eco500 zapewnia pełną funkcjonalność już przy niskiej wysokości jazdy wynoszącej 670 milimetrów. Elektroniczny system wielokierunkowego sterowania sprawia, że pojazd jest niezwykle zwrotny, nawet na ograniczonej przestrzeni. Solidne i wyjątkowo wytrzymałe podwozie umożliwia elastyczny rozkład obciążenia – dodaje Adrian Zingan z Cometto.

Czytaj też: UE przespała technologiczną rewolucję. Dominacja gospodarcza USA nie powinna dziwić

Jednym z największych atutów Eco500 jest jego modularność. Pojazd może być rozbudowywany nie tylko o dodatkowe osie, ale także może pracować w różnych konfiguracjach: side-by-side, back-to-back lub w otwartych układach, co pozwala na dostosowanie go do specyficznych wymagań każdego transportu. Dzięki temu rozwiązaniu, użytkownicy mogą połączyć kilka modułów Eco500, co znacznie zwiększa możliwości transportowe oraz daje jeszcze większą swobodę operacyjną.

Roboty Boston Dynamics pomogą gigantowi e-commerce w obsłudze zamówień

Znajdziesz nas w Google News

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Sprawdź również
Close
Back to top button