DrogowyInfo z rynku

Wakacyjny ruch na drogach: usługi i nowe menu na stajach ORLEN

Nadchodzące lato oznacza nie tylko większy, wakacyjny ruch na drogach, ale również wzrost liczby kierowców odwiedzających stacje ORLEN. Podczas podróży, klienci największej sieci stacji paliw w Polsce mogą liczyć na odpowiednią obsługę, ułatwiającą tankowanie i płatności za paliwo, a także na nową, wakacyjną ofertę gastronomiczną.

Wakacyjny ruch na drogach i letnia oferta gastronomiczna ORLEN

Na stacjach ORLEN dostępna jest już letnia oferta Stop Cafe – sezonowe burgery w trzech wariantach, pierogi z jagodami, tradycyjne zapiekanki oraz specjalne zestawy piłkarskie to tylko część propozycji przygotowanych z myślą o podróżnych. Nowe menu będzie dostępne przez całe wakacje. Co więcej, klienci ORLEN, oprócz z letniej oferty gastronomicznej, będą mogli skorzystać również z wielu rozwiązań wprowadzonych na stacjach paliw, w celu zwiększenia jakości świadczonych usług.

Zobacz także: Sieć stacji wodorowych Grupy ORLEN dynamicznie rośnie

Ułatwienia w tankowaniu paliwa

Przykładowo będą oni mogli zaoszczędzić czas dzięki usprawnionemu systemowi tankowania. Po zatankowaniu kierowcy mogą szybko przeparkować samochód, zwalniając miejsce dla kolejnych klientów. Usługa ta jest dostępna na prawie 1500 stacjach ORLEN. Kolejnym udogodnieniem jest możliwość obustronnego tankowania – węże przy dystrybutorach na wybranych stacjach zostały wydłużone, aby umożliwić tankowanie niezależnie od strony, po której znajduje się wlew paliwa.

Ponadto, na wszystkich stacjach ORLEN w Polsce można wezwać pracownika za pomocą aplikacji ORLEN VITAY. Wystarczy kliknąć zakładkę „Pomoc na stacji”, wybrać odpowiednią kategorię wsparcia, podać numer dystrybutora oraz dane samochodu i zatwierdzić zgłoszenie. Pracownicy stacji odpowiedzą na wezwanie tak szybko, jak to możliwe. Usługa ta, stworzona z myślą o osobach z niepełnosprawnościami, umożliwia korzystanie z usług stacji bez wychodzenia z pojazdu, na przykład podczas tankowania, korzystania z kompresora lub myjni.

Zobacz także: Ruszyły nawodne stacje tankowania ORLEN na Mazurach i nie tylko

Płacenie bez wychodzenia z auta

Na około 400 stacjach ORLEN w całej Polsce funkcjonują również Mobilni Kasjerzy. Wyposażeni w tablet z mobilną aplikacją kasową, drukarkę fiskalną oraz terminal płatniczy POS, umożliwiają oni płatność za paliwo bezpośrednio przy dystrybutorze. U Mobilnego Kasjera można również zakupić produkty z oferty stacji i zapłacić za nie w dogodny sposób.

Kierowcy mogą także korzystać z mobilnych płatności w usłudze ORLEN Pay, dostępnej w aplikacji ORLEN VITAY. Użytkownicy aplikacji mogą zapłacić za paliwo swoim smartfonem po zeskanowaniu kodu QR na stanowiskach do tankowania. Ta opcja jest dostępna także przy płatnościach za zakupy w sklepie, poprzez skanowanie kodów EAN produktów. Na trzech stacjach formatu drive-through, w Michałowicach, niedaleko wrocławskiego lotniska i w miejscowości Wisznia przy trasie S5, klienci mogą płacić za paliwo i zakupy bez wychodzenia z auta. Dodatkowym udogodnieniem na tych stacjach są samoobsługowe, multimedialne kioski.

Zobacz także: Marka Stop.Cafe weszła na Węgry!

Sieć stacji paliw ORLEN prawie przekroczyła 3,5 tys.

Od tego roku klienci ORLEN mogą tankować na niemal 3500 stacjach sieci w siedmiu krajach Europy: w Polsce, Austrii, Niemczech, Czechach, na Litwie, Słowacji i Węgrzech. Na ponad połowie tych stacji działa koncept kawowo-gastronomiczny Stop Cafe lub Star Connect (w Niemczech), oferujący szeroki wybór dań, przekąsek, gorących napojów i produktów spożywczych. W Polsce takie usługi dostępne są już na prawie 60 proc. stacji paliw. Do tego ORLEN dysponuje również siecią ponad 700 punktów ładowania samochodów elektrycznych, z czego około 80 proc. znajduje się w Polsce.

Materiał powstał przy współpracy z ORLEN.

ORLEN zamyka pierwszy kwartał zyskiem netto w wysokości 2,8 mld zł

Znajdziesz nas w Google News

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button