Żółty gigant przenosi działalność! Gdzie teraz będzie działać?
DHL wprowadzi do użytku w pełni elektryczne pojazdy dostawcze
DHL przenosi swoją działalność w Norfolk do większego obiektu. Nowe centrum obsługi znajduje się w budynku o powierzchni ponad dwukrotnie większej niż poprzednie miejsce. Obiekt jest również wyposażony w stacje ładowania, ponieważ wkrótce DHL wprowadzi do użytku w pełni elektryczne pojazdy dostawcze.
DHL przenosi działalność do większego obiektu
DHL poinformowała, że przeniosła swoją działalność w Norfolk w Wirginii do obiektu o powierzchni ponad dwukrotnie większej niż poprzednie miejsce. Inwestycja o wartości 7,3 miliona dolarów zwiększa pojemność i umożliwia szybszą obróbkę przesyłek.
Czytaj też: DHL testuje wysyłkę bez etykiet. Wystarczy napisać odręcznie
Nowe centrum obsługi przy 2551 Almeda Ave. obsługuje Norfolk i okoliczne obszary w zakresie lokalnego odbioru i dostawy. Obiekt łączy się z globalną siecią DHL dzięki codziennemu dedykowanemu lotowi 737 między lotniskiem Richmond International a głównym węzłem globalnym DHL na lotnisku Cincinnati/Northern Kentucky International (CVG), oraz poprzez usługi samochodowe do i z DHL JFK Gateway.
Poprzez to nowe centrum, DHL z radością rozwija i poprawia swoje zdolności operacyjne dla międzynarodowych nadawców w jednym z największych rynków eksportowych kraju i nadal pomaga klientom – zarówno dużym, jak i małym – wykorzystywać szanse na wzrost biznesu poza naszymi granicami – powiedział Nemer Abohasen, wiceprezes i dyrektor generalny DHL Express.
Szybciej i bardziej ekolgicznie
Z ponad 30 pracownikami działów operacyjnych i zarządzających, nowe centrum obsługi może przetwarzać do 2000 paczek na godzinę, obsługując zarówno krajowe, jak i międzynarodowe przesyłki do i z 225 krajów i terytoriów obsługiwanych przez DHL Express. Obiekt jest również wyposażony w stacje ładowania, ponieważ wkrótce DHL wprowadzi do użytku w pełni elektryczne pojazdy dostawcze.
Czytaj też: Największe gospodarki świata. W 2024 roku potęga USA pozostanie niezachwiana
Dzięki naszym ulepszonym możliwościom przetwarzania jesteśmy w stanie dostarczać nasze pojazdy na miejsce znacznie szybciej oraz zapewnić późniejszy czas ostatecznego odbioru przesyłek. Dodatkowo dodaliśmy punkt sprzedaży detalicznej, dzięki czemu teraz możemy obsługiwać klientów, którzy pojawiają się osobiście, aby dostarczyć paczkę lub odebrać ją w centrum obsługi – dodał Abohasen.