Holendrzy uruchamiają nowe centrum logistyczne we Francji
Salesupply chce umożliwić firmom e-commerce rywalizację na zasadzie lokalności
Firma logistyczna Salesupply z Holandii dodaje kolejne miejsce realizacji zamówień do swojej globalnej sieci. Nowe centrum logistyczne znajduje się w Lyonie we Francji i obejmuje powierzchnię 15 000 metrów kwadratowych, co daje firmie możliwość obsługi większych wolumenów zamówień w tym kraju.
Salesupply otwiera nowe centrum logistyczne we Francji
Salesupply twierdzi, że jej nowe centrum logistyczne we Francji to również odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na większe wolumeny zamówień w tym kraju. Centrum to będzie również używane dla klientów w Szwajcarii i we Włoszech.
Jak informuje portal Ecommerce News, Salesupply chce umożliwić firmom e-commerce rywalizację na zasadzie lokalności, gdziekolwiek się znajdują. Dlatego centrum realizacji zamówień w Lyonie jest połączone z francuską siecią PUDO (odbioru i dostawy). Zapewnia to przedsiębiorcom popularną metodę dostawy dla klientów. Ponadto klienci dostawcy usług logistycznych mogą korzystać z lokalnych stawek i czasów dostawy. Mają również dostęp do wszystkich popularnych lokalnych francuskich przewoźników, w tym dostawy Amazon Last Mile.
Czytaj też: Deweloper buduje nowy obiekt logistyczny w Wiedniu
Salesupply to firma logistyczna z Holandii, ale działa na skalę globalną. W tym roku, z powodu rosnącego popytu, otworzyła drugie centrum w Niemczech. Obecnie firma posiada ponad 20 centrów logistycznych w Europie, Ameryce Północnej i Azji.
Rynek magazynowy w Europie
Rynek magazynowy w Europie jest dynamicznym sektorem, który odgrywa kluczową rolę w łańcuchu dostaw i gospodarce regionu. Znaczący wzrost handlu elektronicznego, rozwój logistyki oraz zmiany w preferencjach konsumentów wpływają na jego ukształtowanie.
Czytaj też: Strefa euro żegna wysoką inflację. Presja cenowa wygasła!
W ostatnich latach można zaobserwować znaczny wzrost popytu na powierzchnię magazynową w Europie. Wzrost popularności zakupów online sprzyja rozbudowie centrów dystrybucyjnych, a tym samym zwiększa zapotrzebowanie na nowe magazyny. Firmy logistyczne i detaliczne aktywnie inwestują w nowoczesne obiekty, wyposażone w zaawansowane systemy magazynowe, co przyczynia się do efektywniejszych procesów obsługi zamówień.
Współczesne magazyny w Europie często są wyposażone w technologie umożliwiające automatyzację i optymalizację procesów składowania. Roboty magazynowe, systemy sortujące oraz inteligentne oprogramowanie pomagają zwiększyć wydajność i skrócić czas dostawy. Ponadto, rozwój magazynów zlokalizowanych blisko centrów miejskich staje się kluczowym elementem strategii logistycznych, umożliwiając szybsze dostawy do klientów.
Znajdziesz nas w Google News
2 Komentarze