MorskiTransport

Gigant trafił do Hongkongu. Oto kontenerowiec OOCL Piraeus

Gigantyczny kontenerowiec OOCL Piraeus jest pierwszym z sześciu statków o pojemności 24 188 TEU

Hongkońska firma transportowa Orient Overseas Container Line (OOCL) zorganizowała ceremonię nadania imienia dla statku o pojemności 24 188 TEU. Kontenerowiec OOCL Piraeus został zbudowany w stoczni Dalian COSCO KHI Ship Engineering (DACKS).

Kontenerowiec OOCL Piraeus już we flocie

Gigantyczny kontenerowiec OOCL Piraeus jest pierwszym z sześciu statków o pojemności 24 188 TEU zamówionych przez OOCL i dostarczanych przez DACKS. Jak informuje portal Offshore Energy, w 2020 roku OOCL zamówiło w sumie dwanaście takich kontenerowców. Spośród tego zestawu, OOCL Piraeus jest drugim statkiem po OOCL Spain, który został dostarczony wcześniej w tym roku. Statki z tej serii są wyposażone w zaawansowane inteligentne systemy i ulepszony ekologiczny design, takie jak kadłub o niskim oporze i oszczędzający energię dziób w kształcie bulbusa. OOCL oczekuje, że nowa seria ekologicznych mega statków zapewni jej korzyści w przyszłości, efektywność energetyczną i długoterminowe bezpieczeństwo nawigacyjne.

Chciałbym szczególnie podziękować budowniczym statków DACKS. Ten gigantyczny statek jest przykładem ich pomysłowości, zdolności i kunsztu. Ta seria kontenerowców stanowi doskonały przykład koncepcji ekologicznego żeglugi. Dzięki nim OOCL może jeszcze bardziej ulepszyć swoją ofertę usług, jednocześnie zmniejszając wpływ na środowisko. To pozwala OOCL tworzyć korzyści, które mogą być współdzielone zarówno z klientami, jak i wszystkimi interesariuszami – prawdziwy przykład współpracy, w której obie strony zyskują – powiedział Teddy Fung, Dyrektor Handlu w OOCL, podczas ceremonii.

OOCL
OOCL

Czytaj też: Azjatyckie linie żeglugowe notują gwałtowne spadki przychodów

Statek w 84-dniowym cyklu podróży

Jak informuje portal Offshore Energy, kontenerowiec dołączy do usługi LL3 OOCL na trasie Azja-Europa od czerwca. Jej rotacja portów obejmuje: Szanghaj / Xiamen / Nansha / Hongkong / Yantian / Cai Mep / Singapur / Piraeus / Hamburg / Rotterdam / Zeebrugge / Walencja / Piraeus / Abu Dhabi / Singapur / Szanghaj w 84-dniowym cyklu podróży.

DACKS spełni oczekiwania OOCL i zakończy budowę pozostałych jednostek z tej serii terminowo i z wysoką jakością, aby odwzajemnić zaufanie i wsparcie właścicieli statków oraz realizować strategię rozwoju COSCO SHIPPING Group. Z pełnym zaangażowaniem wykorzystamy rolę tworzenia wartości sektora przemysłowego i przyczynimy się do dobrobytu i rozwoju głównego biznesu żeglugowego grupy COSCO SHIPPING – powiedział Yu Jianzhong, Główny Księgowy COSCO SHIPPING Heavy Industry, podczas ceremonii.

OOCL

Czytaj też: Port Gdańsk największym portem kontenerowym na Bałtyku

Ukraina planuje pogłębienie Dunaju. Rumunia przerażona planami!

Znajdziesz nas w Google News

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button