DrogowyTransport

Volta Trucks przyspiesza dostawy swoich elektryków do Szwecji

Volta Zero to całkowicie elektryczny pojazd o ładowności 16 i 18 ton, stworzony z myślą o logistyce miejskiej

Volta Trucks przyspiesza wprowadzenie swoich pojazdów na rynek w Szwecji, a pierwsze elektryczne ciężarówki pojawią się na szwedzkich drogach już w połowie 2023 roku.

Volta Trucks wprowadza elektryczne ciężarówki na szwedzkie drogi

Volta Trucks przekonuje, że średniej wielkości, całkowicie elektryczne ciężarówki Volta Zero o ładowności 16 i 7 idealnie pasują do szwedzkich środowisk miejskich. Przyspieszone plany wprowadzenia ich na rynek szwedzki mają wynikać z pozytywnego i rosnącego zainteresowania klientów.

Firma zamierza wprowadzić pojazdy na szwedzkie drogi już w połowie tego roku, wyprzedzając swój pierwotny plan wprowadzenia ich na rynek w 2024 roku. Volta przekonuje, że decyzja ta została podjęta ze względu na wzrost zapotrzebowania i szybko rosnące zainteresowanie ze strony klientów działających w Skandynawii.

Wersja o ładowności 16 i 18 ton całkowicie elektrycznego pojazdu Volta Zero idealnie pasuje do sektora transportu miejskiego w Skandynawii, gdzie średniej wielkości ciężarówki są najczęściej używanymi pojazdami do przewozu towarów do większych miast, takich jak Sztokholm, Göteborg i Malmö. Całkowicie elektryczny pojazd Volta Zero został zaprojektowany z myślą o bezpieczeństwie miejskim, zarówno dla kierowcy, jak i dla pieszych i rowerzystów poruszających się po ulicach miasta wokół pojazdu – przekonuje firma.

Czytaj też: Wreszcie ruszyła seryjna produkcja ciężarówek Volta Zero

Innowacyjne rozwiązania w nowych elektrycznych ciężarówkach

Volta Zero to całkowicie elektryczny pojazd o ładowności 16 i 18 ton, stworzony z myślą o logistyce miejskiej, zmniejszając wpływ dostaw towarów na środowisko w centrum miast. Volta Zero została zaprojektowana od podstaw z zasięgiem czysto elektrycznym wynoszącym od 150 do 200 km.

Jak dodaje firma, w przypadku Volta Zero kierowca zajmuje centralną pozycję siedzącą w kabinie, znacznie niższą w porównaniu do konwencjonalnej ciężarówki. Ta kombinacja, wraz z projektem kabiny w stylu szklanego domu, zapewnia kierowcy szerokie pole widzenia o kącie 220 stopni i łączy się z zaawansowaną technologią kamer, zapewniając maksymalną widoczność wokół całego pojazdu.

Drzwi przesuwane zamontowane po obu stronach kabiny i pozwalają kierowcy wchodzić i wychodzić z pojazdu po dowolnej stronie, zawsze na chodniku. Niska kabina umożliwia kierowcy łatwe wsiadanie i wysiadanie z pojazdu, zamiast wspinać się i schodzić z tradycyjnej kabiny ciężarówki.

Szwecja ma długą i dumna tradycję produkcji wysokiej jakości pojazdów użytkowych, a w Volta Trucks zidentyfikowaliśmy interesujący segment całkowitego rynku transportu w przypadku średnich ciężarówek do dostaw miejskich. Troszczymy się o miasta, ich mieszkańców i naszą planetę. Volta Zero została zaprojektowana od podstaw jako pojazd całkowicie elektryczny, bez emisji spalin, i powstała specjalnie dla transportu miejskiego, zapewniając bezpieczeństwo i zrównoważony rozwój – stwierdził Carl-Magnus Norden, szwedzki założyciel Volta Trucks.

Czytaj też: Porozmawiajmy o teraźniejszości i zmieńmy naszą przyszłość – VI Forum Wizja Rozwoju

Niemcy przyznają dotacje na zakup e-ciężarówek Volta Zero

Znajdziesz nas w Google News

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button