Info z rynku

Obserwator Logistyczny ma już 2 lata! Oto co osiągnęliśmy 

Obserwator Logistyczny w krótkim czasie stał się jednym z wiodących portali w branży logistycznej

Obserwator Logistyczny, portal skupiający się na branży logistycznej oraz transportu, właśnie obchodzi swoją drugą rocznicę działalności. Od momentu powstania na początku maja 2021 roku, nasz portal stał się ważnym źródłem informacji dla specjalistów z branży oraz osób zainteresowanych jej rozwojem.

Obserwator Logistyczny świętuje drugą rocznicę powstania

Portal Obserwator Logistyczny skupia się na dostarczaniu najświeższych informacji ze świata logistyki oraz transportu. Oprócz tego, na stronie publikowane są również artykuły i wywiady z ekspertami, którzy dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem z czytelnikami.

Dzięki swojej innowacyjnej formule, Obserwator Logistyczny w krótkim czasie stał się jednym z wiodących portali w branży logistycznej. Umożliwił także nawiązanie kontaktów między firmami z sektora logistyki, które poszukują nowych rozwiązań i partnerów biznesowych.

Cieszymy się z sukcesu, który osiągnął Obserwator Logistyczny. Wiedzieliśmy, że możemy szybko stać się ważnym graczem na rynku logistycznym i tak też się stało. Mamy świetny zespół redaktorów, który dostarcza czytelnikom jakościowy content. Wiele naszych newsów jest unikatowych, gdzie nie znajdzie się w innych mediach. Dynamiczny rozwój portalu sprawił, że otworzyliśmy nową odnogę naszej działalności – uruchomiliśmy kanał na naszym You Tube, który uzupełni tworzone przez nas treści na portalu – komentuje redaktor naczelny Obserwatora Logistycznego, Filip Lamański.

Czytaj też: 100 tysięcy użytkowników portalu Obserwator Logistyczny

Przed nami kolejne wyzwania

Drugie urodziny Obserwatora Logistycznego to dla naszej redakcji okazja do podsumowania dotychczasowej pracy oraz do zapowiedzi kolejnych innowacji. Chcemy nadal dostarczać naszym czytelnikom wartościowe treści branży logistycznej i transportowej. Dziękujemy naszym czytelnikom za zaufanie i liczymy na dalszą owocną współpracę!

W drugim roku działalności w odnotowaliśmy wzrost liczby użytkowników o 44% oraz liczby odsłon o 88% w stosunku do pierwszego roku. To dla nas wspaniałe liczby, gdyż pokazują, że czyta nas coraz więcej osób, ale również chętniej czytelnicy pozostają na naszym portalu. W najbliższym roku chcemy wzmocnić swoją pozycję na rynku i stać się bezapelacyjnym liderem na rynku mediów logistycznych – dodaje Filip Lamański.

Czytaj też: Obserwator Logistyczny – nowy gracz na rynku mediów logistycznych

Obserwator Logistyczny już na YouTube! Rozwijamy się dla was

Znajdziesz nas w Google News

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button