Hyster Seria A – rodzina produktowa się powiększa

Hyster Seria A to nowa rodzina produktowa obejmująca konfigurowalne wózki widłowe, które mają zapewniać większą elastyczność w zaspokajaniu specjalistycznych potrzeb klienta.
Nowe wózki widłowe będą dostępne z silnikiem Diesla Stage V oraz LPG. Seria A ma zastąpić dotychczasową serię wózków FORTENS.
Wózki Hyster serii A zostały zaprojektowane z wykorzystaniem systemu A+ Logic, z w pełni zintegrowanym zestawem skalowalnych i regulowanych funkcji. Pozwala to, na łatwe dostosowanie odpowiedniego rozwiązania do danego zastosowania. Co to oznacza?
Przede wszystkim chodzi o dostosowanie wózka do operatora, tak by jego cechy fizyczne nie wpływały na efektywność jego pracy. Porównując nową serię do wózków konkurencyjnych, producent wymienia kilka przeważających cech. I tak oto dowiadujemy się, że podest służący do wsiadania do wózka jest o 65% większy niż u konkurentów, o 16% więcej jest miejsca na podłodze, a zakres regulacji fotela jest o 10% większy.
Zrobiliśmy ogromny krok w przód w zakresie ergonomii. Przesunęliśmy układ napędowy, co zwiększyło powierzchnię w kabinie dla operatora i pozwoliło nam zrobić kilka rzeczy. Przesunięcie osłony o ok. 100 mm, w porównaniu do modelu FT, co tworzy jedną z największych przestrzeni na nogi w tej klasie. Poszerzyliśmy stopień wejścia, który ma również znaczenie przy wsiadaniu i wysiadaniu, ponieważ ogranicza skręty ciała. Wydłużyliśmy również uchwyt ułatwiający wsiadanie do wózka, a ruchomy podłokietnik umożliwia łatwe trzypunktowe wejście – mówi Robert O’Donoghue, wiceprezes ds. marketingu i rozwiązań EMEA w firmie Hyster.
Ponadto w stosunku do poprzednich modeli, interwał wymiany świec zapłonowych w silnikach LPG. Został on podwójnie wydłużony, co ma zmniejszyć koszty serwisowe i czas wyłączenia wózka z użytkowania. Zmiany są również w silniku Diesla.
Hyster zaprojektował system, który może stać się bardzo atrakcyjną cechą wózków serii A. Blisko sprzężony filtr cząstek stałych z silnikiem. Co to oznacza? Najważniejsze dla wydajności filtra cząstek stałych jest temperatura spalin. Im wyższa temperatura spalin, tym szybciej spala się sadza i tym mniej regeneracji wymaga filtr. Dlatego firma Hyster zdecydowała, że skrócenie ścieżki między silnikiem i filtrem, co wydłuży okres pomiędzy wymaganym serwisowaniem – mówi Robert O’Donoghue, wiceprezes ds. marketingu i rozwiązań EMEA w firmie Hyster.
Nowa seria A, ma szczególne zastosowanie w załadunku i rozładunku samochodów ciężarowych oraz do transportu materiałów pochodzących z produktów końcowych. Według Hyster Seria A ma sprawdzać się szczególnie w takich branżach jak:
- Motoryzacja: załadunek części samochodowych na ciężarówki
- Napoje: załadunek/rozładunek produktów do napojów przy użyciu podwójnego lub potrójnego paletyzera Bolzoni Auramo
- Budownictwo: materiały budowlane oraz cegły i bloczki betonowe
- Metale: paletyzowane/niepaletyzowane blachy, lekkie kręgi aluminiowe, wyroby gotowe, części do maszyn
- Papier: zastosowania związane z recyklingiem z wykorzystaniem chwytaka do bel Bolzoni Auramo, pozycjonera wideł lub chwytaka do bel obracającego się o 360°.
Seria A ma być bardziej ekologiczna, tańsza w utrzymaniu, a przede wszystkim znacznie lepiej ma odpowiadać na potrzeby operatorów, dla których jest niezbędnym narzędziem pracy.
Trey. Autonomiczny wózek widłowy, który sam rozładowuje nawet 25 palet w godzinę
Znajdziesz nas w Google News