E-commerce

Amazon będzie pobierał opłaty za niektóre zwroty przez UPS

Firma dodała również etykietę "często zwracany" do niektórych ofert

Amazon wprowadził opłatę za zwroty przez UPS i ostrzega klientów o często zwracanych przedmiotach. Niektórzy klienci, którzy nie mają placówki Amazon w pobliżu, teraz będą musieli zapłacić opłatę w wysokości 1 dolara za zwrot zamówienia przez UPS.

Amazon pobierze opłatę za zwroty przez UPS

Gigant e-commerce Amazon wprowadził nowe zasady dotyczące zwrotów i będzie teraz pobierał opłaty w wysokości 1 dolara za niektóre zwroty przez UPS. Opłata ta będzie obowiązywać tylko wtedy, gdy w pobliżu adresu zamówienia znajduje się sklep Whole Foods, Kohl’s lub Amazon Fresh. Jak informuje portal Digital Commerce 360, firma dodała również etykietę „często zwracany” do niektórych ofert.

Oferujemy wygodne i łatwe zwroty dla klientów Amazon, z jednym lub większą ilością opcji zwrotów bez etykiety i opakowania, bez dodatkowych kosztów. Zawsze oferujemy darmową opcję zwrotu dla klientów. Jeśli klient woli zwrócić przedmiot przez UPS, a w pobliżu jego adresu dostawy jest darmowa opcja zwrotu, będzie musiał ponieść koszt w wysokości 1 dolara – powiedział przedstawiciel Amazona dla USA Today.

Czytaj też: Polacy zwracają uwagę na proekologiczne działania firm kurierskich

Amazon ostrzega przed często zwracanym towarem

Sprzedawca online dodał również etykietę „często zwracany” do niektórych przedmiotów, ostrzegając tym samym klientów przed często zwracanymi produktami, na przykład takimi, które są wadliwe lub nie spełniły oczekiwań kupujących.

Obecnie pokazujemy informacje o wskaźniku zwrotów na niektórych stronach produktów, aby pomóc naszym klientom podejmować bardziej świadome decyzje zakupowe – powiedział przedstawiciel Amazona dla The Information.

Według Michaela Levina, współzałożyciela i partnera firmy badawczej Consumer Intelligence Research Partners, jest jeszcze za wcześnie, aby powiedzieć, jak klienci Amazona zareagują na nową politykę zwrotów. Badanie Digital Commerce 360 przeprowadzone na ponad 1 000 konsumentach w sierpniu 2022 roku wykazało, że kupujący regularnie biorą pod uwagę potencjalny zwrot przed zakupem. 54% bierze pod uwagę darmowe zwroty, a 39% również patrzy na koszt zwrotu.

Czytaj też: 3 powody, dla których warto wdrożyć automatyczny magazyn

Shopline wchodzi do Europy. Rozpocznie działalność na Wyspach

Znajdziesz nas w Google News

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button