Maersk rozbudowuje sieć GSC w Ameryce dla lepszego wsparcia klientów

Maersk otwiera nowe Globalne Centra Obsługi (GSC) w Meksyku i Brazylii, aby dostosować się do potrzeb klientów w Ameryce. Czy dzięki nowym lokalizacjom oraz rozbudowie zespołów specjalistów usługi logistyczne będą jeszcze bardziej efektywne i komfortowe dla odbiorców?
Nowe centra obsługi Maersk w Meksyku i Brazylii
A.P. Moller — Maersk to duńska, zintegrowana firma logistyczna, która działa na rzecz uproszczenia łańcuchów dostaw swoich klientów. Firma działa w ponad 130 krajach i zatrudnia ponad 110 000 osób na całym świecie. Z powodu rozwijającej się sytuacji na rynku poinformowała o otwarciu nowego Globalnego Centrum Obsługi (GSC) dla regionu Ameryki, z siedzibą w Meksyku oraz dodatkowym centrum satelitarnym w Santos w Brazylii.
Nowe lokalizacje połączą dostępne talenty z różnych dziedzin, takich jak obsługa klienta, finanse, zarządzanie procesami, technologia czy analiza danych, aby dostarczyć wysokiej jakości wsparcia oraz unikalne doświadczenia dla klientów. W 2023 roku centra te stworzą ponad 700 nowych miejsc pracy, z planem zwiększenia liczby do 1300 do roku 2025.
Czytaj również: Maersk wykorzystuje drony inwentaryzacyjne w magazynach
Jak wskazała Mohit Bhatia, piastująca stanowisko Head of Global Service Centres:
Konsekwentnie stawiamy na pierwszym miejscu potrzeby naszych klientów i biznesu, a te nowe centra pozwalają nam jeszcze bardziej rozwinąć tę ambicję. GSC w obu Amerykach będzie miało wiele ekscytujących możliwości, aby na nowo ukształtować sposób pracy zespołów w Maersk i stworzyć sukces dzięki współpracy ponad granicami.
Co istotne, nowe centra obsługi Maersk w Meksyku i Brazylii pozwolą na jeszcze lepsze wsparcie dla klientów z Ameryki, dzięki zrozumieniu specyfiki lokalnych rynków oraz dostarczaniu usług w trzech głównych językach regionu. Ponadto standaryzacja procesów w nowych centrach umożliwi klientom łatwiejsze i bardziej efektywne korzystanie z usług logistycznych oferowanych przez spółkę.
Working for @Maersk means working for a bigger purpose⭐
We had a conversation with Ricardo about challenging the status quo and prepare for the future of #logistics.
👉Read the insightful conversation with Ricardo here: https://t.co/4oz9U8ZR7Q#Purpose #Logistics #Supplychains pic.twitter.com/SDQOgZS3Im— Maersk (@Maersk) April 11, 2023
Kompetencje Maersk GSC znacząco wzrosły w ostatnich latach, stając się integralną częścią dążenia firmy do strategicznego wzrostu biznesowego. Zespoły firmy współpracują z różnymi interesariuszami w ramach grupy A.P. Moller — Maersk, obsługując około 30 milionów kontaktów rocznie z ponad 59 000 klientami.
Czytaj również: W USA zatwierdzono ustawę o redukcji inflacji. Jak wpłynie ona na łańcuchy dostaw?
Obecnie duńska spółka Maersk posiada swoje centra w Indiach, Chinach oraz na Filipinach, a także niewielkie centrum w Maroku. Nowe centra w Ameryce pozwolą zbliżyć się do klientów w regionie. Wsparcie w wielu językach i specjalistyczna wiedza o rynkach lokalnych z pewnością okażą się kluczowe dla sukcesu firmy.
Jeden komentarz