MorskiTransport

A jednak rozwodu nie będzie! Przewoźnicy przedłużyli sojusz

Sojusz przewoźników oceanicznych zostanie przedłużony o kolejne pięć lat

Sojusz przewoźników oceanicznych Ocean Alliance przedłużony o kolejne 5 lat. Dyrektorzy Generalni COSCO Shipping, CMA CGM, Evergreen oraz OOCL podpisali Memorandum o Porozumieniu. Sojusz działa od 2017 roku i obejmuje 7 głównych szlaków handlowych Wschód-Zachód, głównie łączących Azję z Europą Północną, Morzem Śródziemnym, Bliskim Wschodem oraz wschodnim i zachodnim wybrzeżem Ameryki Północnej.

Sojusz przewoźników oceanicznych przedłużony

Francuska firma przewozowa CMA CGM oraz jej partnerzy biznesowi COSCO Shipping, Evergreen i OOCL ogłosili, że zgodzili się przedłużyć umowę o współpracy w ramach sojuszu 'OCEAN Alliance’. Sojusz przewoźników oceanicznych zostanie przedłużony o kolejne pięć lat, czyli do 2032 roku, bo pierwotnym terminem zakończenia był 2027 rok.

Czytaj też: KE zatwierdza fuzję gigantów logistyki! Ale stawia warunki

OCEAN Alliance pragnie przekazać swoim klientom jasny i pozytywny sygnał, gwarantując stabilną i niezawodną obsługę poprzez przedłużenie współpracy na co najmniej pięć lat. Jesteśmy przekonani, że jako zrównoważony sojusz możemy zapewnić ciągły transport najwyższej jakości naszym klientom oraz przyczynić się do stabilności łańcucha dostaw, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa – przekazało w informacji prasowej COSCO Shipping.

Sojusz zapewnia bezpieczne łańcuchy dostaw

Umowa o przedłużeniu partnerstwa została podpisana w Szanghaju. Jak informuje portal Marine Link, sojusz obejmuje siedem głównych tras Wschód/Zachód, płynnie łącząc Azję z Europą Północną, Morzem Śródziemnym, Bliskim Wschodem oraz obydwoma wybrzeżami Ameryki Północnej.

Decyzja o przedłużeniu naszej współpracy o co najmniej pięć lat potwierdza nasze zobowiązanie do zaspokajania potrzeb naszych klientów i budowania jeszcze bardziej bezpiecznych, niezawodnych i zrównoważonych łańcuchów dostaw – powiedział przewodniczący i dyrektor generalny CMA CGM, Rodolphe Saade.

Czytaj też: Ataki na Huti windują ceny ropy. Szlaki handlowe przez Morze Czerwone zagrożone

Sojusze to wieloletnie umowy o współużytkowaniu statków, zatwierdzone przez organy regulacyjne, które pozwalają członkom oferować wspólne usługi i współpracować w zakresie zarządzania zdolnością przewozową. Linie żeglugowe przeznaczają na sojusze tylko część swoich statków. Pozostałe statki są wykorzystywane w handlu północ-południe, w Azji i na innych trasach. Dziewięciu największych przewoźników kontroluje 83% globalnych zdolności przewozowych, ale trzy największe sojusze transportu kontenerowego kontrolują ich już tylko 39%.

Kontenerowiec na LNG już płynie do Afryki. Oto CMA CGM Scandola

Znajdziesz nas w Google News

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button