LotniczyTransport

Lufthansa Cargo zwiększa rozkład swoich lotów do Chin

Lufthansa Cargo wykorzystuje szansę na ożywienie chińskiej gospodarki

Lufthansa Cargo podejmuje ryzyko związane z ożywieniem gospodarczym w Azji i zwiększa rozkład swoich lotów i możliwości przewozowe do Chin w nadchodzącym sezonie letnim.

Lufthansa Cargo wzmacnia rozkład lotów do Chin

Pomimo faktu, że popyt pozostaje słaby, Lufthansa Cargo wykorzystuje szansę na ożywienie chińskiej gospodarki i zwiększa rozkład swoich lotów i pojemność frachtową do Chin w letnim rozkładzie lotów na rok 2023. Nowy rozkład zostanie wprowadzony w życie 26 marca.

Patrząc w szczególności na rynek chiński, obserwujemy ożywienie aktywności gospodarczej, a tym samym również rosnące zapotrzebowanie na niezawodne i wysokiej jakości rozwiązania transportowe drogą lotniczą dla towarów wrażliwych i o wysokiej wartości. W związku z tym specjalnie dostosowaliśmy rozkład lotów, aby sprostać wymaganiom naszych klientów. Szeroka pojemność naszej floty daje nam większą elastyczność na trasach międzykontynentalnych, jak również w sieci połączeń krótko- i średniodystansowych – stwierdził Ashwin Bhat, dyrektor handlowy Lufthansy Cargo.

Częstotliwość lotów Lufthansy Cargo do Chin, obsługiwanych przez samoloty Boeing 777F, jest zwiększana i zmieniana jest ich trasa, aby zaoferować więcej opcji szybkiego i prostego transportu towarów.

Czytaj też: Lufthansa w końcu przejmie Ita Airways? Znamy cenę

Korekta rozkładu lotów Lufthansa Cargo na lato

Aby sprostać odpowiedniemu zapotrzebowaniu Lufthansa Cargo zrewiduje swoją siatkę tras frachtowych na trasach krótko-, średnio- i długodystansowych. Zwiększenie liczby lotów długodystansowych do Chin może zapewnić klientom bardziej elastyczne możliwości szybkiej i bezpośredniej wysyłki ich towarów. Ponadto poszerzona zostanie siatka Airbus A321F Lufthansa Cargo na trasach krótko- i średniodystansowych.

Letni rozkład lotów Lufthansa Cargo w 2023 roku obejmuje 79 tygodniowych połączeń międzykontynentalnych. Szesnaście samolotów Boeing B777F będzie stacjonować w międzynarodowym hubie we Frankfurcie i będzie wykorzystywanych do obsługi wszystkich połączeń długodystansowych. Siatka połączeń zostanie rozszerzona o loty do Chin z dziesięcioma cotygodniowymi lotami frachtowymi na międzynarodowe lotnisko Szanghaj Pudong (PVG), a dwa z tych połączeń będą również latać do międzynarodowego lotniska Chengdu Shuangliu (CTU), podwajając w ten sposób tamtejszą przepustowość.

Ponadto liczba tygodniowych lotów na międzynarodowe lotnisko w Hongkongu (HKG) wzrośnie z pięciu do sześciu, z przesiadką w Ałmaty (ALA) – miejscu docelowym, które wcześniej było częścią siatki połączeń w 2019 r., a teraz zostanie przywrócone. Połączona usługa z Frankfurtu przez Bombaj (BOM) do Hyderabad (HYD) również zostanie zwiększona do dwóch lotów tygodniowo.

Pozostałe trasy utrzymane

W letnim rozkładzie lotów Lufthansa Cargo utrzyma swoje znane trasy Boeingów 777F do Ameryki Północnej i Południowej, a także z Tel Awiwu (TLV) do Kairu (CAI). Na trasach krótko- i średniodystansowych linia lotnicza nadal będzie zapewniać ponad 50 połączeń tygodniowo dwoma Airbusami A321F. Pod koniec lipca flota Airbusa A321F powiększy się do czterech samolotów.

W letnim rozkładzie lotów 2023 Lufthansa Cargo będzie oferować ponad 7000 lotów tygodniowo za pośrednictwem linii lotniczych Lufthansa Group. Obejmują one Lufthansę, Austrian Airlines, Brussels Airlines, Eurowings Discover i SunExpress. Linie te odnotowały znaczny wzrost ładowności po wznowieniu i zwiększeniu częstotliwości lotów pasażerskich, a transport cargo stanowi obecnie prawie połowę pojemności Lufthansy Cargo.

Czytaj też: Transport lotniczy jest bezkonkurencyjny czasowo

Wietnamski przewoźnik uruchomił nową spółkę przewozów cargo

Znajdziesz nas w Google News

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button