IntermodalnyMagazynyTransport

DB Schenker buduje terminal przeładunkowy na zachodzie Niemiec

Terminal z 119 bramami załadunkowymi ma zapewnić firmie znaczną poprawę zdolności i wydajności

DB Schenker buduje nowy terminal przeładunkowy Cross-Dock w Neunkirchen, w kraju związkowym Saara. Nowy obiekt pozwoli firmie na optymalizację możliwości w sieci transportu drogowego.

DB Schenker buduje nowy terminal przeładunkowy

DB Schenker buduje swój nowy terminal przeładunkowy oraz budynek biurowy w Neunkirchen. Nowa siedziba zastąpi dotychczasową lokalizację w Saarbrücken. We wtorek odbyła się uroczystość wmurowania kamienia węgielnego z udziałem prezesa DB Schenker, Rolanda Dresslera, oraz 100 gości ze świata polityki i biznesu.

Poprzez modernizację i przeniesienie naszej siedziby do Neunkirchen, kolejny raz optymalizujemy możliwości i wydajność naszej już i tak bardzo wydajnej europejskiej sieci transportu drogowego. Jesteśmy doskonale przygotowani do dalszego wzrostu – mówi Ralf Többe, Dyrektor Transportu Drogowego w DB Schenker Deutschland/Schweiz.

Jak informuje portal Eurotransport, nowy budynek o powierzchni ponad 70 000 metrów kwadratowych ma zostać ukończony do końca 2024 roku i będzie zawierał terminal Cross-Dock oraz nowoczesny i przestronny budynek biurowy.

Goldbeck

Czytaj też: DB Schenker zastąpi pracowników robotami, ale nikogo nie zwolni

Ekologiczny terminal

Terminal z 119 bramami załadunkowymi i powierzchnią magazynową 10 500 metrów kwadratowych ma zapewnić firmie znaczną poprawę zdolności i wydajności. Centralne położenie obiektu optymalizuje zarówno połączenia z siecią transportu drogowego DB Schenker, jak i transport do sąsiednich centrów logistycznych. Jak informuje portal Eurotransport, klienci z sektora handlowego i przemysłowego będą więc korzystać z jeszcze lepszych czasów dostawy dla przesyłek drobnicowych oraz częściowych/pełnych ładunków, a także zwiększonego bezpieczeństwa dla swoich towarów.

Według DB Schenker, nowy budynek będzie spełniał wysokie standardy zrównoważonego rozwoju i otrzyma certyfikat DGNB Gold. Na dachu terminalu zostanie zainstalowana instalacja fotowoltaiczna, która zasili około dziesięć punktów ładowania dla samochodów elektrycznych i osiem punktów ładowania dla ciężarówek elektrycznych.

Centralna lokalizacja w kraju związkowym Saara optymalizuje zarówno połączenie z największą w Europie siecią transportu lądowego DB Schenker, jak i transport do sąsiednich centrów logistycznych. Klienci z handlu i przemysłu korzystają z jeszcze lepszych czasów tranzytu dla ładunków drobnicowych i częściowych/całkowitych oraz dodatkowego zabezpieczenia towaru, pracowników z najnowocześniejszych warunków pracy i pomieszczeń socjalnych – przekonuje DB Schenker.

Czytaj też: 3 powody, dla których warto wdrożyć automatyczny magazyn

Deutsche Bahn przygotowuje się do sprzedaży DB Schenker

Znajdziesz nas w Google News

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button