LotniczyTransport
Gorące newsy

Podróżował jak król! Pasażer American Airlines był jedynym pasażerem 

Pozostali współpasażerowie, którzy również utknęli w Oklahomie, zdecydowali się przenocować w hotelu

Pasażer linii American Airlines był jedynym pasażerem samolotu mającego 18-godzinne opóźnienie. Według danych z FlightAware, w niedzielę opóźnionych zostało niemal 10 tysięcy lotów w Stanach Zjednoczonych.

Pasażer American Airlines wytrwał do samego końca

W ten weekend pasażer linii American Airlines podróżował pustym samolotem. Phil Stringer był bowiem jedyną osobą, która przeczekała 18-godzinne opóźnienie swojego lotu do domu w Karolinie Północnej.

Wszyscy się poddali w ciągu tych 18 godzin – powiedział Stringer, dyrektor operacyjny w biurze pośrednictwa nieruchomości w Karolinie Północnej, w rozmowie z FOX Business.

Jak informuje Fox Business, pozostali współpasażerowie, którzy również utknęli w Oklahomie, zdecydowali się przenocować w hotelu i planowali wrócić na lotnisko następnego dnia. Jednak Stringer nie wybrał tej opcji, ponieważ musiał być w poniedziałek rano w pracy.

Nie miałem pojęcia, że jestem jedynym pasażerem. Dowiedziałem się o tym tuż przed wejściem na pokład. To było szalone doświadczenie – powiedział Stringer.

Czytaj też: Rosyjski przemysł lotniczy w tarapatach! Ważny generał „zaginął”

Stringer przebywał w Oklahoma City w podróży służbowej, gdy otrzymał powiadomienie o godzinie 3:00 w niedzielę rano, że jego lot powrotny do Charlotte zostanie opóźniony o kilka godzin.

Pasażer American Airlines był jednym z tysięcy podróżnych w całym kraju, których loty zostały opóźnione, częściowo przez burze, które przeszły nad wschodnim wybrzeżem i środkowymi terenami Stanów Zjednoczonych. Według strony internetowej FlightAware, tylko w niedzielę odnotowano niemal 10 000 opóźnień na terenie całego kraju, a ponad 1400 lotów zostało odwołanych.

Załoga musiała obsłużyć lot

Wylot Stringera miał nastąpić o 6:20 rano, ale ciągle go przesuwano. Jednak Stringer był zdeterminowany, aby dotrzeć do domu na poniedziałkowe spotkania, więc pozostał na lotnisku i cały dzień pracował w Starbucksie, a po zamknięciu lokalu przeniósł się do poczekalni.

O godzinie 23:30, pracownik lotniska poinformował Stringera, że jego samolot w końcu przybył i powinien udać się do swojej bramki. Kiedy Stringer dotarł na miejsce, zapytał, czy wszyscy pozostali pasażerowie już wsiedli, a stewardessa poinformowała go, że jest jedynym pasażerem.

Czytaj też: Transport lotniczy jest bezkonkurencyjny czasowo

Jak informuje Fox Business, cała załoga została sprowadzona z hotelu, aby obsłużyć opóźniony lot. Choć była to tylko dwugodzinna podróż, Stringer chwalił załogę za ich profesjonalizm. Jedyny pasażer dostawał jedzenie i napoje, których sobie życzył, a załoga towarzyszyła mu przez całą podróż.

Zadbali o mnie. Cały czas podchodzili i rozmawiali ze mną… Oczywiście, usiadłem w pierwszym rzędzie. Dlaczego nie, skoro mam cały samolot dla siebie? – dodał.

TikTok/Phil Stringer

Rzecznik American Airlines podziękował członkom załogi, którzy ,,wykroczyli poza swoje obowiązki, dbając o Pana Stringera podczas lotu”.

Napaść na załogę American Airlines. Powód? Wegetariański posiłek

Znajdziesz nas w Google News

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button