E-commerce
Gorące newsy

InPost zablokował nadanie paczki w Żabce! Koniec współpracy?

Z ujawnionej wewnętrznej korespondencji InPost wynika, że polski gigant e-commerce zablokował nadanie paczki w Żabce. Pracownicy komentujący całą sprawę w mediach społecznościowych wskazują, że firma zerwała współpracę z siecią sklepów spożywczych.

InPost zablokował nadanie paczki w Żabce

W mediach społecznościowych ujawniono screeny maili, które rzekomo są fragmentem wewnętrznej korespondencji firmy InPost z pracownikami. Jak wynika z treści opublikowanych wiadomości, InPost zablokował nadanie paczki w Żabce. Od 7 października do odwołania zablokowana została możliwość nadawania przesyłek InPost do sklepów Żabka oraz do paczkomatów znajdujących się w punktach sprzedaży. Co więcej, polski gigant e-commerce zablokował również możliwość wyboru sklepu Żabka oraz Paczkomatów znajdujących się w sklepach Żabka jako punkty odbioru przesyłek w e-commerce.

Wszystkie przesyłki, które do 6.10.2022 zostały skierowane do sklepów lub paczkomatów zostaną obsłużone jak dotychczas. Przesyłki InPost, które znajdują się już w sklepie mogą zostać odebrane przez klienta lub kuriera. Jeszcze przez kilka następnych dni mogą zgłaszać się kurierzy InPost z przesyłkami dla klientów – czytamy w ujawnionym mailu.

Facebook

Czytaj też: Appkomaty InPost pojawiły się w Krakowie i Warszawie. Czym różnią się od Paczkomatów?

Wzajemne oskarżenia

Pracownicy InPost komentujący całą sprawę w mediach społecznościowych wskazują, że firma zerwała współpracę z siecią sklepów spożywczych. Z komentarzy można wywnioskować, że współpraca między firmami nie układała się najlepiej już od dłuższego czasu. Zdaniem jednego z pracowników InPostu – należy pamiętać, że to subiektywna wersja jednej ze stron – winę miała ponosić obsługa sklepów Żabka, która niechętnie wywiązywała się z powierzonych im zadań. Poniżej prezentujemy jeden z komentarzy pracownika InPost na ten temat:

Facebook

Z kolei jeden z franczyzobiorców Żabki potwierdził autentyczność maila i wskazał, że winne są błędy w logistyce. Dodał, że pracownicy Żabki mają problemy z obsługą paczek InPostu, które są anonimowe, a klienci nie dostają kodów odbioru i nie da się ich odszukać, bo nie zgadzają się numery przesyłek.

Facebook

Na stronie internetowej InPostu nie pojawiły się oficjalne informacje o zerwaniu współpracy z Żabką. Jeszcze pod koniec marca prezes InPost Rafał Brzoska deklarował, że współpraca z Żabką w zakresie paczkomatów wewnątrz sklepów jest bardzo zadowalająca, a wyniki przeszły nawet założone oczekiwania spółki.

Aktualizacja

Otrzymaliśmy oficjalną odpowiedź rzecznika prasowego InPostu, który potwierdził, że pilotażowa umowa między InPost i Żabką wygasła:

Pilotażowa umowa pomiędzy InPost i Żabką wygasła, strony postanowiły, że nie będą jej odnawiać. InPost dysponuje największą w Polsce siecią automatów paczkowych – blisko 18,5 tys. na koniec drugiego kwartału i bardzo dużą siecią PUDO, a w Żabkach było ulokowane około 300 maszyn w wersji InDoor, co było stanowiło znikomy procent całej sieci InPost. Dodatkowo sieć urządzeń Paczkomat® InPost jest cały czas intensywnie rozbudowywana i od końca drugiego kwartału zainstalowano więcej niż 300 nowych maszyn.

Czytaj też: Powstaje nowa fabryka Paczkomatów InPost

Żabka oferuje zatrudnienie Ukraińcom. Ruszył nowy serwis z ogłoszeniami

Znajdziesz nas w Google News

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button