DrogowyTransport
Gorące newsy

Renault Trucks będzie sprzedawać… rowery towarowe Freegône

Kleuster produkuje rowery od siedmiu lat i sprzedał już około dwustu egzemplarzy

Renault Trucks podpisał umowę z firmą Kleuster i będzie sprzedawać… rowery towarowe Freegône. Dzięki swojej modułowości Freegône może być przeznaczony do różnych celów. Kleuster produkuje rowery od siedmiu lat i sprzedał już około dwustu egzemplarzy w całej Francji.

Renault Trucks poszerza ofertę o rowery towarowe Freegône

Renault Trucks rozszerza swoją ofertę pojazdów elektrycznych do przewozu towarów o… rowery towarowe Freegône lyońskiego producenta Kleuster, z którym podpisał umowę o montażu i sprzedaży. W ramach umowy, zakład Renault Trucks w Vénissieux będzie montował trójkołowy pojazd Freegône wspomagany pedałami, który Kleuster zaprojektował z myślą o dostawach w miastach. Pojazdy te będą również sprzedawane poprzez europejską sieć dealerów Renault Trucks od 2023 roku.

Montaż rozpoczął się już w dedykowanym budynku o powierzchni 2100 metrów kwadratowych przez pracowników Renault Trucks, a produkcja w przyszłym roku będzie pięciokrotnie wyższa niż w roku 2022.

Współpraca ta świadczy o chęci potwierdzenia przez Renault Trucks swojego zaangażowania w logistykę miejską oraz o chęci przygotowania swoich fabryk do nowych przyszłych działań – napisała spółka w nocie.

Czytaj też: DPD rozwija logistykę rowerową w polskich miastach

Modułowość rowerów to ich zaleta

Kleuster produkuje Freegône od siedmiu lat i sprzedał około dwustu egzemplarzy w całej Francji. Jego baterie dają mu zasięg 80 kilometrów przy wspomaganiu pedałami. Posiada ramę, która umożliwia stworzenie pięciu różnych modułów: niechłodzony, chłodniczy, spożywczy, płaski, pojemnik na odpady. Furgonetka w temperaturze pokojowej ma ładowność 350 kilogramów i objętość dwóch metrów sześciennych, natomiast komórka chłodnicza utrzymuje temperaturę od -25° do +4°. Wreszcie, moduł kubła na odpady jest jedynym, który może być automatycznie opróżniony do ciężarówki z kubłem lub kontenera w czasie krótszym niż 20 sekund.

Dzięki swojej modułowości Freegône może być przeznaczony do różnych celów, począwszy od dostawy i odbioru paczek lub artykułów spożywczych, poprzez usługi kurierskie, jak również rzemiosło, zbiórkę odpadów, utrzymanie terenów zielonych i sektor spożywczy.

Rower cargo może być odpowiedzią na potrzeby naszych klientów, którzy prowadzą działalność w obszarach miejskich i poszukują rozwiązań umożliwiających dostęp do stref bezemisyjnych. Dzięki partnerstwu z Kleuster, Renault Trucks wyróżnia się i wyprzedza o krok konkurencję, aby jeszcze precyzyjniej odpowiadać na oczekiwania swoich obecnych i przyszłych klientów – wyjaśnia Bruno Blin, prezes Renault Trucks.

Kleuster

Czytaj też: Pierwszeństwo dla wchodzących na pasy działa świetnie. O 40% mniej zabitych

Kurierzy InPost przesiadają się na rowery w Poznaniu. Początek rozwoju logistyki rowerowej w stolicy Wielkopolski?

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button