E-commerce

Zalando rozszerza współpracę z marką modową Nike

Gigant mody e-commerce Zalando rozszerza swoje partnerstwo z marką modową Nike. Klienci otrzymają dostęp do ekskluzywnych produktów Nike Member, a także do bardziej połączonych zapasów reklamowych i nowych doświadczeń cyfrowych. Jest to pierwszy raz, kiedy Nike współpracuje z europejskimi platformami.

Współpraca Zalando i Nike

Niemiecki gigant modowy e-commerce Zalando ma ponad 49 milionów klientów i działa na 25 rynkach. Parę dni temu Zalando ogłosił, że rozszerza swoją współpracę z Nike.

Cieszymy się, że możemy przenieść naszą współpracę na kolejny poziom, oferując naszym klientom ekskluzywne korzyści, gdy kupują produkty Nike na naszej platformie – powiedział David Schneider, współdyrektor Zalando.

Członkowie Nike mogą połączyć swoje konto z Zalando, aby uzyskać dostęp do ekskluzywnego wyboru produktów, zwanego Nike Member Exclusive. Partnerstwo oznacza również duże połączone zapasy dla członków. Według marki modowej, klienci otrzymują również nowe doświadczenia cyfrowe. Partnerstwo będzie rozwijane w Niemczech, Holandii, Francji, Belgii, Danii, Szwecji, Finlandii, Włoszech i Polsce. Ponadto, połączony rynek zostanie uruchomiony najpierw w Austrii w październiku.

Wiemy, że oczekiwania klientów są wyższe niż kiedykolwiek wcześniej. Naszym celem jest angażowanie klientów zawsze wtedy, kiedy chcą uprawiać sport, inspirować się sportem i kupować produkty sportowe. Dzięki partnerom takim jak Zalando, możemy łączyć klientów z naszą marką oraz sportem, a przy tym obsługiwać ich jeszcze szybciej i wygodniej niż dotychczas – powiedział Carl Grebert, wiceprezes Nike EMEA.

Czytaj też: Rekordowy rok Panattoni w Polsce. Transakcje z InPostem i Zalando

Pierwsze europejskie partnerstwa

Rok temu Nike uruchomiła swoje pierwsze połączone partnerstwo z Dick’s Sporting Goods w Ameryce Północnej. Teraz uruchamia swoje pierwsze europejskie połączone rynki, z Zalando, a także brytyjskim detalistą omnichannel JD Sports.

Oferta Zalando już w tej chwili jest niezmiernie szeroka. Nasi polscy klienci mogą wybierać spośród 3500 różnorodnych marek, a dzięki technologii każdy z użytkowników posiada na naszej platformie swój indywidualny sklep dopasowany do swoich preferencji i stylu. Partnerstwo strategiczne z Nike będzie idealnym uzupełnieniem naszej oferty, da nam szansę na zapewnienie klientom jeszcze lepszych inspiracji i doświadczeń zakupowych, a także pozwoli na dalsze pogłębienie naszych relacji z klientami – podkreśla Daniel Rogiński, dyrektor generalny Zalando na obszar Europy Środkowo-Wschodniej.

Czytaj też: Obecna polityka gospodarcza na świecie nieuchronnie prowadzi do recesji [OPINIA]

Zalando obniża prognozy w reakcji na słabszy popyt konsumencki

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button