Schneider nawiązuje współpracę z Torc Robotics. W planach testy systemu autonomicznego

Schneider National rozwija autonomiczne technologie sterowania pojazdami ciężarowymi. Nawiązano współpracę z Torc Robotics, która ma na celu prowadzenie testów w warunkach rzeczywistych na amerykańskich drogach.
Schneider nawiązuje współpracę z Torc Robotics
Torc Robotics podjął współpracę ze Schneider National celem opracowania oprogramowania wykorzystywanego w autonomicznej flocie dostawczej. W ramach partnerstwa Schneider National dostarczy ładunki do swoich operacji pilotażowych oraz unikalne informacje na temat frachtu ciężarowego, które mają pomóc w komercjalizacji technologii.
Umowa zawiera kilka etapów rozwoju oprogramowania, w tym integrację systemu oraz prowadzenie pilotażowych testów badających zastosowanie komercyjne, które są zaplanowane na 2023 rok.
Michael Fleming, założyciel i dyrektor generalny Torc mówi o współpracy:
Wiele najlepszych praktyk i przełomów w transporcie drogowym wynika z przyszłościowego podejścia firmy Schneider. Ta współpraca z firmą Schneider jest znaczącym krokiem w rozwoju operacyjnym naszego produktu, ponieważ nadal pracujemy nad bezproblemową integracją z istniejącą branżą transportową.
Zobacz także: Nowy robot magazynowy Linde do ciężkich ładunków
Rozwój technologii autonomicznych w transporcie – niższe koszty, wyższa efektywność
Rob Reich, wiceprezes wykonawczy i dyrektor ds. administracyjnych firmy Schneider powiedział, iż wierzy, że rozwój technologii autonomicznych pozwoli na obniżenie kosztów związanych z operacjami logistycznymi oraz zwiększy wydajność frachtu. Dodał także:
Schneider z niecierpliwością czeka na dostarczenie Torc wiedzy branżowej i operacyjnej potrzebnej do zmaksymalizowania potencjału autonomicznych ciężarówek.
Schneider National równocześnie rozwija kilka projektów z młodymi przedsiębiorstwami technologicznymi.
Zobacz także: Spada liczba zamówień. Czy to zwiastuje recesję?
Program autonomicznego pilotażu ciężarówek zostanie uruchomiony jeszcze w tym roku w południowo-zachodniej części Stanów Zjednoczonych. W pierwszych etapach za kierownicą pojazdu będzie znajdował się kierowca, który będzie kontrolował przebieg trasy oraz pracę systemu. Jeśli program pilotażowy okaże się sukcesem, wówczas firmy będą starać się o uzyskanie pozwolenia na prowadzenie w pełni autonomicznego programu. Schneider jest czołowym multimodalnym dostawcą usług transportowych, intermodalnych i logistycznych.
Umowa między Torc a Schneider National jest jedną z wielu, które ostatnio zaistniały w branży. Najwięksi producenci podejmują współpracę z innowacyjnymi partnerami, zgadzając się, że rozwój technologii autonomicznych stanowi przyszłość całej branży (Więcej: Scania współpracuje z HAVI przy testach autonomicznej ciężarówki w Szwecji, DeepRoute zakończył testy pojazdów autonomicznych w Shenzhen. Pomogła zmiana prawa oraz Wielka Brytania planuje wprowadzić przepisy dotyczące autonomicznych pojazdów do 2025 roku).
Znajdziesz nas w Google NewsKögel wprowadza nowy system ostrzegania, który ma zwiększyć bezpieczeństwo na drogach