PLAKO System - inteligentne systemy dokowania
Info z rynku

Rozwój sieci Dino Polska postępuje. W budowie 130 marketów

Dino kontynuuje ekspansję w Polsce. Jej tempo budzi podziw, prawie każdego dnia sieć uruchamia nowy market. Rozwój sieci Dino Polska postępuje z każdym tygodniem. 

Dino Polska – rozwój sieci postępuje z miesiąca na miesiąc

W budowie jest aktualnie 130 marketów Dino Polska. Sieć rozwija średniej wielkości sklepy, które oferują całkiem spory asortyment produktów spożywczych.

To jedna z najszybciej rozwijających się sieci, szczególnie jeśli weźmie się pod uwagę liczbę marketów oraz przychody ze sprzedaży.

Zobacz także: Rekordowe przychody Grupy Dino! W 2021 powstały 234 markety

W swojej ekspansji w całym kraju Dino Polska koncentruje się głównie na trzech strategicznych punktach. Po pierwsze, szybki wzrost liczby marketów. Po drugie kontynuacja wzrostu przychodów ze sprzedaży w istniejącej sieci sklepów. Trzecim założeniem jest regularna poprawa rentowności poszczególnych placówek.

Pod koniec czerwca bieżącego roku sieć liczyła 1975 placówek. Jeszcze rok wcześniej było ich 1622. Z tego wynika, że jeden średniej wielkości market uruchamiany był niemal każdego dnia (Więcej: Sieć Dino się rozpędza! Nowy sklep powstaje co 26 godzin oraz 109 sklepów w 92 dni – sieć Dino rozwija się coraz szybciej). W wakacje, 21 lipca świętowano otwarcie 2000. sklepu sieci.

Zobacz także: Czy socjal zwalcza biedę? Badania przemówiły

Dynamiczny rozrost sieci średnich marketów w Polsce

Pierwszy market Dino otworzono jeszcze w 1999 roku w województwie wielkopolskim. Obecnie sieć sklepów skoncentrowana jest w całym państwie, najczęściej na obszarach wiejskich lub w średniej wielkości miastach. Sama ekspansja realizowana jest według przyjętej strategii ,,Dino – najbliżej Ciebie’’. Oznacza to zagęszczanie sieci marketów w miastach i gminach, gdzie placówki już występują, co ma pozwolić na sukcesywne pozyskiwanie nowych klientów. Strategia ta uwidacznia się bardziej szczegółowo, gdy porówna się mapy z 2010 i 2021 roku z zaznaczonymi placówkami.

Dino Polska w 2010 roku
Dino Polska
Dino Polska w 2021 roku
Dino Polska

Sieć Dino Polska sukcesywnie kontynuuje rozwój. To model zorientowany na dość specyficzne środowisko, gdyż obejmuje zazwyczaj niewielkie miejscowości. Niemniej jednak zapewnienie klientom całkiem sporego asortymentu w niewielkiej odległości od miejsca zamieszkania wydaje się receptą na sukces.

Niektóre sklepy Dino staną się wypożyczalnią sprzętu sportowego. Czy dzięki temu będą otwarte w niedziele?

Znajdziesz nas w Google News

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button