Rozwój sieci Dino Polska postępuje. W budowie 130 marketów

Dino kontynuuje ekspansję w Polsce. Jej tempo budzi podziw, prawie każdego dnia sieć uruchamia nowy market. Rozwój sieci Dino Polska postępuje z każdym tygodniem.
Dino Polska – rozwój sieci postępuje z miesiąca na miesiąc
W budowie jest aktualnie 130 marketów Dino Polska. Sieć rozwija średniej wielkości sklepy, które oferują całkiem spory asortyment produktów spożywczych.
To jedna z najszybciej rozwijających się sieci, szczególnie jeśli weźmie się pod uwagę liczbę marketów oraz przychody ze sprzedaży.
Zobacz także: Rekordowe przychody Grupy Dino! W 2021 powstały 234 markety
W swojej ekspansji w całym kraju Dino Polska koncentruje się głównie na trzech strategicznych punktach. Po pierwsze, szybki wzrost liczby marketów. Po drugie kontynuacja wzrostu przychodów ze sprzedaży w istniejącej sieci sklepów. Trzecim założeniem jest regularna poprawa rentowności poszczególnych placówek.
Pod koniec czerwca bieżącego roku sieć liczyła 1975 placówek. Jeszcze rok wcześniej było ich 1622. Z tego wynika, że jeden średniej wielkości market uruchamiany był niemal każdego dnia (Więcej: Sieć Dino się rozpędza! Nowy sklep powstaje co 26 godzin oraz 109 sklepów w 92 dni – sieć Dino rozwija się coraz szybciej). W wakacje, 21 lipca świętowano otwarcie 2000. sklepu sieci.
Zobacz także: Czy socjal zwalcza biedę? Badania przemówiły
Dynamiczny rozrost sieci średnich marketów w Polsce
Pierwszy market Dino otworzono jeszcze w 1999 roku w województwie wielkopolskim. Obecnie sieć sklepów skoncentrowana jest w całym państwie, najczęściej na obszarach wiejskich lub w średniej wielkości miastach. Sama ekspansja realizowana jest według przyjętej strategii ,,Dino – najbliżej Ciebie’’. Oznacza to zagęszczanie sieci marketów w miastach i gminach, gdzie placówki już występują, co ma pozwolić na sukcesywne pozyskiwanie nowych klientów. Strategia ta uwidacznia się bardziej szczegółowo, gdy porówna się mapy z 2010 i 2021 roku z zaznaczonymi placówkami.


Sieć Dino Polska sukcesywnie kontynuuje rozwój. To model zorientowany na dość specyficzne środowisko, gdyż obejmuje zazwyczaj niewielkie miejscowości. Niemniej jednak zapewnienie klientom całkiem sporego asortymentu w niewielkiej odległości od miejsca zamieszkania wydaje się receptą na sukces.
Znajdziesz nas w Google News