E-commerceInfo z rynku

E-commerce: iTaxi nawiązuje współpracę z platformą Apaczka

iTaxi rozszerza zakres usług i nawiązuje współpracę z platformą internetową Apaczka. Oferta skierowana jest głównie do klientów biznesowych, jednak firmy oświadczyły, że nie zamykają się na klientów indywidualnych, co może oznaczać rozwój tej usługi w przyszłości. 

iTaxi nawiązuje współpracę z serwisem Apaczka

iTaxi nawiązało współpracę z serwisem Apaczka.pl. Klienci korzystający z platformy internetowej będą mieć dostęp do usługi logistycznej iPaczka, a więc modelu same day delivery. Zwrócono uwagę, że na razie usługa będzie skierowana przede wszystkim do klientów biznesowych. Firmy zastrzegły jednak, że nie wykluczają w przyszłości współpracy z klientami indywidualnymi.

Usługa będzie dostępna od początku października w największych miastach Polski, w tym w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Trójmieście, Łodzi oraz Olsztynie.

Jarosław Grabowski, dyrektor generalny iTaxi.pl powiedział, że nawiązanie współpracy jest kolejnym krokiem w kierunku rozwoju usługi iPaczka, dzięki czemu będzie ona dostępna dla klientów partnera. Dodał również, że to kolejny etap budowania ogólnopolskiego zasięgu usługi. Wcześniej do platformy iPaczka.pl dołączono ofertę FedEx, który zapewnia serwis krajowy.

Zobacz także: Koreański Naver kupi amerykańską witrynę e-commerce Poshmark

Usługi same day delivery również w weekendy

Wprowadzanie modelu same day delivery ma być odpowiedzią na oczekiwania konsumentów. Usługa ta działa również w weekendy, co biorąc pod uwagę zakaz handlu, jest dodatkową zaletą. Paczki mają być dostarczane w atrakcyjnej cenie nawet w cztery godziny do miejsca docelowego.

Zobacz także: Deglobalizacja szansą dla Polski! Możemy stać się produkcyjnym hubem Europy

Jednocześnie oświadczono, że wciąż trwają prace nad pozyskiwaniem nowych partnerów biznesowych, dzięki którym iPaczka dotrze na lokalne rynki. W ramach rozwoju w dłuższej perspektywie iTaxi planuje rozszerzyć ofertę o przesyłki międzynarodowe, w zależności od zainteresowania ze strony konsumentów.

iTaxi podaje również, że w okresie od czerwca do sierpnia tego roku zainteresowanie iPaczką, oferującą dostawy tego samego dnia, wzrosło o ok. 64%. To dowód na to, że tę usługę warto rozwijać na polskim rynku, gdyż popyt jest ogromny.

UPS powiększy flotę pojazdów elektrycznych w Hongkongu

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button