PLAKO System - inteligentne systemy dokowania
DrogowyTransport

Randy Marion zamówił w 2000 elektrycznych vanów Blue Arc

Amerykański producent pojazdów elektrycznych Blue Arc EV Solutions, nowa marka należąca do Shyft Group, ogłosił właśnie zamówienie przedpremierowe na całkowicie elektryczne samochody dostawcze klasy 3, 4 i 5. Zamówienie złożyła marka Randy Marion Automotive Group, która kupi aż 2000 vanów Blue Arc.

Randy Marion zamówił elektryczne furgonetki Blue Arc

Shyft Group planuje rozpocząć produkcję na Środkowym Zachodzie i dostarczyć furgonetki do Randy Marion w połowie 2023 roku. Jak wynika z umowy zawartej z Randy Marion, elektryczne samochody dostawcze Blue Arc będą wyposażone w akumulatory Proterra.

Shyft Group zajmująca się produkcją pojazdów specjalnych w Ameryce Północnej, podała, że jej spółka zależna Blue Arc EV Solutions korzysta z istniejącej infrastruktury produkcyjnej i usługowej. Randy Marion Automotive Group jest jedną z największych grup dealerskich w stanie Carolina w USA.

Nasza długa historia współpracy z firmą Shyft za pośrednictwem jej marki Utilimaster oraz pozytywna reakcja na w pełni elektryczną dostawczą furgonetkę Blue Arc klasy 3 dają nam ogromne zaufanie do wszystkich klas całej linii Blue Arc. Funkcje klasy komercyjnej firmyShyft, opracowane z wykorzystaniem wiedzy na temat dostaw, stanowią prawdziwy wyróżnik w porównaniu z innymi opcjami EV Solutions – powiedział Brad Sigmon, wiceprezes ds. sprzedaży w Randy Marion Automotive Group.

Czytaj też: Departament Transportu USA zatwierdził plany dotyczące rozwoju infrastruktury do ładowania elektryków

Furgonetki Blue Arc z zasięgiem do 240 km

Blue Arc EV opracował skalowalny projekt swoich elektrycznych samochodów dostawczych z ofertą dostępną w konfiguracjach furgonetek klasy 3 – 5, z opcjami długości nadwozia od 3,5 m do 6,5 m. Firma twierdzi, że zaprojektowała pojazdy z myślą o flotach dostawczych. Pojazdy dostawcze mają zasięg 150 mil (ok. 241 km) przy 50% ładowności. Firma udostępnia również opcjonalne pakiety o rozszerzonym zasięgu. Różne opcje rozstawu osi podwozia na poziomie 178″, 190″, 208″ i 230″ będą wspierać różne zastosowania. Zastosowanie lekkiej konstrukcji aluminiowej i kompozytowej zapewnia większą odporność na zarysowania i wgniecenia, jednocześnie wspierając naprawę modułową. 

Czytaj też: ORLEN VC inwestuje w systemy zwiększające efektywność turbin wiatrowych

Wodór w transporcie ciężarowym ma potencjał wykorzystania

Znajdziesz nas w Google News

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button