E-commerce

DHL nawiązuje partnerstwo z holenderską firmą e-fulfillment. Monta obsługuje małych i średnich sprzedawców online

Monta to rosnące holenderskie przedsiębiorstwo zajmujące się obsługą małych i średnich sprzedawców internetowych. Firmy w ramach partnerstwa mają dążyć do obsługi klientów w zakresie e-fulfillment.

DHL nawiązuje partnerstwo z holenderską firmą e-fulfillment Monta

DHL podpisał umowę dotyczącą nabycia większościowego pakietu udziałów w holenderskiej firmie Monta. Przedsiębiorstwo specjalizuje się w handlu internetowym.

Celem partnerstwa jest koordynacja rozwoju e-fulfillment Monta. Oferta będzie skierowana przede wszystkim do małych i średnich sklepów internetowych.

Monta powstała w 1999 roku i obecnie zatrudnia 1000 osób w 14 lokalizacjach. Firma obsługuje 12 mln zamówień e-commerce. W 2021 roku wygenerowała przychód w wysokości ponad 100 mln euro. Współpracuje z ponad tysiącem małych i średnich, szybko rozwijających się sklepów internetowych i drobnymi e-sprzedawcami.

Edwin van der Ham, właściciel i dyrektor generalny Monta, powiedział o partnerstwie:

Naszą wizją jest wdrożenie naszego udanego modelu biznesowego w Holandii za granicą, aby pomóc naszym klientom w skalowaniu ich działalności również na arenie międzynarodowej. Ostatnio Monta rozszerzyła działalność na arenie międzynarodowej, co już doprowadziło do międzynarodowej ekspansji kilku klientów Monta. Ta transakcja dodatkowo przyspiesza ten rozwój.

Przedstawiciel dodaje, że Monta przez wiele lat współpracowała z DHL. Szersze partnerstwo strategiczne ma przyspieszyć rozwój przedsiębiorstwa oraz zapewnić nowe perspektywy zawodowe dla holenderskich pracowników.

Zobacz także: Nowy sojusz w branży. Celem utworzenie europejskiego lidera na rynku transportu ciężkiego

Zorientowanie na małych i średnich sprzedawców

Jak przekazano w komunikacie, partnerstwo oznacza ukierunkowanie Grupy Deutsche Post DHL na wsparcie podstawowej działalności logistycznej. Dotyczy również zapewnienia długoterminowego wzrostu poprzez skupienie się na szybko rozwijającej się działalności e-commerce i e-fulfillment. Przedsiębiorstwo Monta ma wspierać ambicje DHL. Dzięki współpracy możliwe będzie skalowanie działalności na arenie międzynarodowej.

Hendrik Venter, dyrektor generalny DHL Supply Chain EMEA powiedział, że plany DHL dotyczą rozwoju działalności e-commerce w całej Europie. Poprzez partnerstwo z holenderskim przedsiębiorstwem wzmocnione mają zostać możliwości, aby jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby małych i średnich klientów e-commerce.

Zobacz także: Sierpniowa inflacja w UE. Jak prezentuje się Polska?

Transakcja musi zostać zatwierdzona przez organy antymonopolowe. DHL pokłada spore nadzieje w partnerstwie, mówiąc o swoich możliwościach standaryzacji usług. Tylko w Europie DHL Supply Chain zatrudnia 30 000 specjalistów ds. logistyki w obiektach magazynowych i centrach logistycznych.

Zakończono budowę jednego z największych terminali w Polsce!

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button