Magazyny

Firma Hegelmann Poland będzie oferować w Polsce usługi 3PL

Grupa Hegelmann zwiększa swoją obecność na rynku polskim. Hegelmann Poland ma w planach otwarcie magazynu w Polsce Centralnej, w którym świadczone będą usługi etykietowania czy kompletacji zamówień. 

Hegelmann zwiększa swoją obecność w Polsce

Spółka Hegelmann Poland będzie oferować usługi 3PL. Otwarto także magazyn w Polsce Centralnej, który zostanie oficjalnie otwarty jesienią. Jak podaje operator, obiekt ten sklasyfikowany będzie jako klasa A i będzie operował w formule 3PL (logistyka firm trzecich). Tym samym poza klasycznymi usługami magazynowania, Hegelmann Poland ma zamiar świadczyć również inne usługi, wśród których wymieniono m.in. etykietowanie, pakowanie czy kompletację zamówień.

Zobacz także: Pride Group Enterprises kupi elektryczne ciężarówki Freightliner

Inwestycje w ramach przedsiębiorstwa

Jak informuje polski oddział, w obiekcie oferowana będzie przede wszystkim usługa cross-docking polegająca na przeładunku wspierającym sam proces dystrybucji. Co więcej, wdrożono system, który pozwala na bezpośrednią komunikację z klientem.

Zobacz także: Bank Światowy: globalna recesja może wybuchnąć już w 2023 roku

Spółka zwiększa swoją obecność na polskim rynku w ramach Centrum Hegelmann Hub Poland w Żarskiej Wsi, niedaleko Zgorzelca. Strategicznie zlokalizowana inwestycja będzie dogodnie skomunikowana z Europą Zachodnią, pozwalając na dogodne obsługiwanie tras. Co więcej, na terenie kompleksu, oprócz spółki Hegelmann Poland, znajdą się również oddziały partnerów biznesowych i firm zewnętrznych. Inwestycja o powierzchni 11 ha będzie uwzględniać także hotel dla kierowców oraz inne oddziały usprawniające transport, w tym stacje diagnostyczne, myjnie czy lakiernie. Spółka chce dostosować swoją działalność do wymogów Pakietu Mobilności.

Niedawno głośno było o podejmowanych krokach zmierzających do dekarbonizacji floty w ramach spółki (Więcej: Grupa Hegelmann zamawia 160 ciężarówek na LNG i CNG, które mają zasilić zieloną flotę). Szacuje się, że dzięki nowym pojazdom Grupa obniży emisje nie tylko dwutlenku azotu i sadzy, ale także emisję CO2 nawet o 95% w porównaniu do ciężarówki z silnikiem wysokoprężnym. Zakup pojazdów ma być inwestycją długoterminową. Przedstawiciele firmy mówili wówczas o trudnej decyzji w warunkach wysokich cen gazu.

Girteka cyfryzuje systemy logistyczne do zarządzania flotą

Znajdziesz nas w Google News

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button