
Firma DKV Mobility opublikowała „Raport o zrównoważonym rozwoju 2021”, w którym uwzględniono zielone cele organizacji oraz kompleksową strategię ESG.
DKV Mobility publikuje raport dotyczący celów rozwojowych
Jak podano w oficjalnym komunikacie, DKV Mobility zmniejszyła emisję gazów cieplarnianych w 2021 roku o 43% w porównaniu z rokiem bazowym 2019. Podwojono również liczbę punktów ładowania pojazdów elektrycznych, reagując na bieżące warunki rynkowe (Więcej: Elektryków przybywa, ładowarek niekoniecznie. Polska niechlubnym liderem zestawienia).
Marco van Kalleveen, dyrektor generalny DKV Mobility mówi o intensywnym roku 2021, który zapewnił przedsiębiorstwu dynamiczny rozwój. Zwraca uwagę, że w takich warunkach trudno było o realizację założonych celów rozwojowych zmierzających do ograniczenia emisji. Dodaje, że produkty mają pomagać klientom w przejściu transformacji energetycznej i przedstawieniu się na alternatywne źródła energii.
Zobacz także: DHL podnosi ceny dla klientów biznesowych i nakłada nowe opłaty
Priorytetem redukcja zanieczyszczeń i toksycznych substancji
Firma DKV Mobility zobowiązała się, aby do 2023 roku więcej redukować, aniżeli emitować toksycznych substancji do atmosfery. To ambitny plan, jednak w obliczu danych za 2021 rok wydaje się realny. Jak podaje przedsiębiorstwo, szacowany wolumen sprzedaży paliw alternatywnych wzrósł w skali roku o 141%. Co więcej, sieć stacji oferujących CNG, LNG i wodór, które akceptują kartę DKV, powiększyła się o 24% i obecnie jest ich około 20 000.
W ciągu jednego roku podwojono również liczbę stacji ładowania współpracujących z DKV. Pod koniec 2021 ich liczba szacowana była na 240 000, a obecnie jest to ok. 310 000.
Zobacz także: Wakacje kredytowe 2022: złożono już ponad milion wniosków, banki liczą koszty
DKV Mobility chce również zwiększyć dostępność do rynku pracy dla kobiet pracujących w logistyce. Przedsiębiorstwo chce, aby do 2025 roku zwiększyć udział kobiet wśród kadry kierowniczej do 35%. Obecnie firma chwali się osiągnięciem parytetu (50/50%) płci na wszystkich poziomach. Na rynku poszukiwani są wykwalifikowani specjaliści (Więcej: Rekordowe braki kadrowe w branży transportowej. Niemcy chcą szkolić 17-latków oraz Girteka chce przyciągnąć młodych pracowników, oferując dodatki pozapłacowe). DKV Mobility chce zapewnić równy dostęp do stanowisk, również kierowniczych.
Znajdziesz nas w Google NewsPracownicy Amazon w brytyjskim magazynie są gotowi do strajku