Union Pacific przyznał Wabtecowi kontrakt na modernizację lokomotyw, o wartości ponad 1 miliarda dolarów. Prace modernizacyjne zwiększą zdolności przewozowe firmy, siłę pociągową i poprawią wydajność paliwową sześciuset lokomotyw Union Pacific, przy jednoczesnym zmniejszeniu emisji CO2. Najnowszy kontrakt to już trzecie duże zamówienie Wabtec na modernizację od Union Pacific. Wabtec podejmie prace w swoich zakładach w USA z dostawą od 2023 roku.
Kontrakt na modernizację lokomotyw wart ponad miliard dolarów
Union Pacific przyznał Wabtecowi kontrakt na modernizację lokomotyw. Ponad miliard dolarów zostanie przeznaczony na modernizację 525 lokomotyw AC4400 i AC6000 oraz 75 lokomotyw Dash-9. Modernizacja obejmie udoskonalenie silnika FDL Advantage oraz modułową architekturę sterowania. Jej celem jest przedłużenie okresu eksploatacji lokomotyw i zapewnienie korzyści obejmujących poprawę wydajności paliwowej o 18%, wzrost niezawodności o ponad 80%, wzrost zdolności przewozowej o ponad 55% oraz oszczędność 318 ton CO2 na lokomotywę rocznie. Wabtec podejmie prace w swoich zakładach w USA z dostawą od 2023 roku.
Union Pacific podejmuje przemyślane i konkretne kroki, aby zmniejszyć nasz wpływ na środowisko i pomóc naszym partnerom poprawić ich wpływ. Program modernizacji firmy Wabtec pomaga uczynić naszą istniejącą flotę bardziej wydajną pod względem zużycia paliwa, zdolną do pracy i niezawodną. Wynikająca z tego zwiększona siła pociągowa umożliwia nam przewożenie większej ilości ładunków przy użyciu mniejszej liczby lokomotyw, co poprawia wydajność i zmniejsza emisję – powiedział prezes i dyrektor generalny kolei Lance Fritz.
Czytaj też: Union Pacific kupi lokomotywy akumulatorowe Caterpillar
To już trzecia umowa
Najnowszy kontrakt to już trzecie duże zamówienie Wabtec na modernizację od Union Pacific od 2018 roku, z ponad 1 030 lokomotywami, które mają zostać ukończone w 2025 roku.
Modernizacje zmieniają zasady gry dla naszych klientów, oferując możliwość uzyskania znacznie większej wartości z istniejących aktywów lokomotyw. Dostosowując te rozwiązania do potrzeb naszych klientów i instalując najnowocześniejsze technologie, pomagamy naszym klientom osiągnąć lepsze wyniki, w tym zwiększoną siłę pociągową, wydajność paliwową, niezawodność i przyczepność, co zmniejsza wydatki na utrzymanie, naprawy i remonty – powiedział prezes i dyrektor generalny Wabtec, Rafael Santana.
Czytaj też: Nowy plan inwestycyjny PKP Intercity – pociągiem ku przyszłości?
Znajdziesz nas w Google NewsBiden powołał Prezydencką Radę Kryzysową, która będzie prowadzić rozmowy z pracownikami kolei
Jeden komentarz