E-commerceInfo z rynku

InPost będzie sponsorem strategicznym piłkarskiej reprezentacji Polski

Już w poniedziałek 30 maja na PGE Narodowym zostanie ogłoszony nowy sponsor strategiczny piłkarskiej reprezentacji Polski. Według informacji medialnych ma zostać nim firma logistyczna InPost. Spółka ma związać się z zespołem Czesława Michniewicza przez najbliższe cztery lata. Kontrakt opiewa na 8-10 mln złotych rocznie.

InPost zostanie sponsorem strategicznym piłkarskiej kadry narodowej

Według nieoficjalnych informacji InPost będzie sponsorem strategicznym piłkarskiej reprezentacji Polski. Według Sebastiana Staszewskiego z Interii współpraca ma potrwać co najmniej 4 lata, a kontrakt opiewa na sumę 8-10 mln złotych rocznie. Wszystko to sprawia, że będzie to drugi najwyższy kontrakt w PZPN po Lotosie i tym samym będzie to jeden z największych w historii polskiej piłki nożnej.

Czytaj również: Prezes InPost zorganizował 500-tonowy transport humanitarny na Ukrainę

Od 2015 roku głównym sponsorem polskiej drużyny narodowej jest Grupa Lotos. Spółka przedłużyła umowę z reprezentacją w 2018 do końca 2022 roku. Według danych medialnych wartość kontraktu uwzględniając przy tym wszystkie premie — wynosiła nawet 100 mln złotych.

Jak podaje serwis wirtualnemedia.pl Informacja na ten temat zostanie podana publicznie na konferencji Na PGE Narodowym. Na wydarzeniu wystąpią prezes i założyciel InPost Rafał Brzoska, dyrektorka marketingu Izabela Karolczyk-Szafrańska oraz rzecznik prasowy spółki Wojciech Kądziołka. Z kolei PZPN będą reprezentować prezes Cezary Kulesza i sekretarz generalny Łukasz Wachowski

Czytaj również: Tyskie szturcha patykiem Szwedów przez meczem z Polakami

Oficjalnymi sponsorami polskiej reprezentacji w piłce nożnej są STS, Oshee, Biedronka, T-Mobile Polska, Leroy Merlin. Ponadto partnerami są rent99, Fakro, Ustronianka i Alior Bank.

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Back to top button