E-commerce

Octopia Fulfillment wchodzi na rynek brytyjski i niemiecki

Octopia Fulfillment, dostawca usług logistycznych z Francji, ogłosił, że w najbliższych miesiącach otworzy nowe magazyny. Firma uruchomii magazyny w Wielkiej Brytanii i Niemczech, jako dodatek do swoich magazynów, które obecnie działają we Francji i Hiszpanii. Ekspansja ta jeszcze bardziej wzmocni sieć logistyczną firmy.

Octopia Fulfillment wejdzie do Wielkiej Brytanii i Niemiec

Octopia jest globalnym rozwiązaniem rynkowym, które oferuje sprzedawcom i detalistom szereg rozwiązań technologicznych i logistycznych. Posiada skalowalną platformę technologiczną dla sprzedawców do budowania stron internetowych i zarządzania logistyką, a także oferuje rozwiązania dropshippingowe z ponad 100 milionami dostępnych produktów. Octopia Fulfillment to rozwiązanie firmy w zakresie realizacji zamówień. Dzięki całkowitej powierzchni magazynowej wynoszącej 540 000 metrów kwadratowych, sprzedawcy internetowi mogą przekazać swoje procesy logistyczne. Octopia Fulfillment przechowuje produkty sprzedawcy i obsługuje cały proces dostawy.

Obecnie firma realizuje dostawy do 21 krajów w Europie w ciągu 1 do 5 dni z magazynów w Hiszpanii i Francji. W najbliższych miesiącach Octopia Fulfillment otworzy nowe magazyny w Wielkiej Brytanii i Niemczech. Według firmy, korzystanie z usług partnera fulfillmentowego może pomóc sprzedawcom osiągnąć niższe koszty, zapewnić niezawodność i zaoszczędzić czas.

Partner realizujący zamówienia może osiągnąć szybsze dostawy i większą niezawodność niż sprzedawca, który robi to na własną rękę. Dzięki swojemu zasięgowi i skali działania, partnerzy realizujący zamówienia mogą również pomóc sprzedawcom w dotarciu na nowe rynki i zwiększeniu zapasów. Ułatwia to sprzedawcom internetowym rozwój ich działalności – mówi Ben Hamilton, dyrektor ds. realizacji zamówień w Octopia Fullfilment.

Czytaj też: Active Ants otwiera centrum logistyczne w Wielkiej Brytanii

Octopia Fulfillment chce bardziej ekologicznej branży

Firma może się pochwalić terminowym dostarczeniem 99,7 procent paczek. Aby to osiągnąć, Octopia Fullfilment wykorzystuje w swoim magazynie roboty i maszyny do pakowania 3D.

Coraz częściej dostawa staje się kluczowym czynnikiem decyzyjnym w zakupach online. Gdy opcje dostawy nie odpowiadają klientowi, porzuca on swój koszyk. Dzięki większej liczbie rozwiązań w zakresie dostawy, dostępnych dla klientów końcowych, sprzedawcy internetowi mogą uniknąć tego problemu. Zbudowaliśmy silne partnerstwo z firmami transportowymi i wdrożyliśmy skuteczne narzędzia monitorowania, które umożliwiają nam dotrzymywanie terminów dostaw nawet w okresach wzmożonej aktywności – dodaje Hamilton.

Zrównoważony rozwój jest bardzo ważnym tematem dla większości konsumentów w całej Europie, ale według Octopia Fulfillment, w branży wciąż jest wiele do zrobienia, aby stać się bardziej ekologiczną.

Od kilku lat korzystamy z flot elektrycznych, stosujemy opakowania 3D, aby ograniczyć marnowanie przestrzeni, a nasze opakowania są również wielokrotnego użytku. Tego rodzaju innowacje muszą stać się głównym nurtem, aby zapewnić, że rozwój e-commerce będzie wspierany przez zrównoważony rozwój, który zmniejsza szkody dla naszej planety – stwierdza Hamilton.

Czytaj też: Robotyzacja polskich firm jest na żałośnie niskim poziomie

InPost i usługa Fulfillment

Znajdziesz nas w Google News

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button