Platforma wysyłkowa Shippo wchodzi na irlandzki rynek

Platforma wysyłkowa Shippo wkroczyła do Irlandii wraz z otwarciem nowego centrum badawczo-rozwojowego w Dublinie. Jest to pierwsze biuro firmy w Europie, a swoje usługi oferuje już we Francji, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii. Firma chce się dalej rozwijać na arenie międzynarodowej.
Platforma wysyłkowa Shippo wchodzi do Irlandii
Shippo to amerykański dostawca rozwiązań logistycznych, który powstał w 2013 roku. Platforma wysyłkowa Shippo łączy sprzedawców internetowych, platformy handlowe i inne platformy z przewoźnikami na całym świecie za pomocą jednego interfejsu API i pulpitu nawigacyjnego. Do tej pory firma pozyskała 137,5 mln euro, a niedawno została wyceniona na 1 mld euro.
Otwarcie biura w Dublinie wpisuje się w plany międzynarodowej ekspansji firmy. Firma chce zwiększyć liczbę swoich pracowników na całym świecie oraz rozszerzyć swoją infrastrukturę wysyłkową i ekosystem przewoźników na rynek międzynarodowy. Na początku tego roku Shippo wprowadziło 7 nowych przewoźników w 5 krajach, w tym we Francji, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii.
Wizją Shippo jest zapewnienie wszystkim sprzedawcom e-commerce wysyłki podobnej do tej, jaką oferuje Amazon, a dołączenie do firmy na tym etapie jest wspaniałą okazją do rozwoju kariery. – powiedział Ashutosh Saxena, weteran branży technologicznej, który będzie kierował ekspansją firmy w Europie.
Czytaj też: Sprzedawcy e-commerce nie potrafią nawiązać kontaktu z partnerami
Platforma wysyłkowa Shippo zintegrowana ze Shopify
Firma nawiązała również współpracę z Shopify, co oznacza, że platforma wysyłkowa Shippo jest teraz zintegrowana z platformą Shopify. Kolejnym osiągnięciem Shippo jest wprowadzenie na rynek nowego produktu: Shippo for Platforms, który integruje się z platformami e-commerce i marketplace’ami online.
Obsługujemy rosnącą, międzynarodową społeczność handlowców, którzy szukają globalnego, kompleksowego rozwiązania wysyłkowego. Dzięki współpracy naszego europejskiego zespołu z amerykańskimi zespołami inżynierskimi nad budową światowej klasy usługi wysyłkowej, a także kierowaniu inicjowaniu nowych inicjatyw na rynku europejskim, w tym optymalizacji platformy API, integracji przewoźników i tworzeniu zupełnie nowej aplikacji mobilnej, nowa lokalizacja umożliwi nam dostarczanie bardziej dostosowanych programów naszym klientom i partnerom w całej Europie – powiedział Simon Kreuz, prezes i współzałożyciel Shippo.
Po wprowadzeniu nowego produktu i ogłoszeniu współpracy, lider technologii wysyłkowych planuje utworzyć 120 nowych miejsc pracy do 2024 r., aby realizować strategię globalnego rozwoju.
Czytaj też: E-commerce przyczyniają się do zmniejszania liczby miejsc pracy
2 Komentarze