E-commerceLotniczyTransport

Sprzedaż Boeing Distribution osiągnęła poziom 2 miliardów dolarów

W 2021 r. przychody Boeing Distribution ze sprzedaży online były o 15% wyższe w porównaniu z poziomem sprzed pandemii, podczas gdy zamówienia były o 20% wyższe. Większa sprzedaż e-commerce nastąpiła po tym, jak firma wprowadziła nowe narzędzia, aby poprawić obsługę klientów online.

Boeing Distribution osiąga sprzedaż 2 miliardów dolarów

Boeing Global Services, który sprzedaje części i dane dla przemysłu lotniczego, a także usługi serwisowe i inżynieryjne, osiąga wysokie wyniki w handlu e-commerce B2B. W 2021 r. Boeing Distribution, który współpracuje z 6 000 globalnych dostawców i posiada zapasy 15 milionów ponumerowanych części, wygenerował 2 miliardy dolarów ze sprzedaży e-commerce. Handel elektroniczny stanowił 12,3% z 16,32 mld dolarów całkowitej sprzedaży. Oznacza to wzrost o 5% w stosunku do całkowitych przychodów w wysokości 15,54 mld dolarów w 2020 r. Boeing Global Services nie wyszczególnił sprzedaży w handlu elektronicznym za rok 2020.

Boeing Distribution Inc., portal internetowy o dawnej nazwie Aviall, sprzedał za pośrednictwem swojej witryny e-commerce prawie 70 000 części zamiennych klientom komercyjnym i rządowym, przekraczając poziom sprzed pandemii. Zamówienia komercyjne stanowiły 1,5 miliarda dolarów sprzedaży, co odzwierciedla ciągłe ożywienie w przemyśle lotniczym – czytamy w komunikacie Boeinga.

Boeing ma długą historię sprzedaży części przez Internet dla przemysłu lotniczego, ponieważ ta rozpoczęła się już w 1999 roku. Boeing Distribution, którego siedziba znajduje się w Dallas, jest jednym z największych na świecie dostawców nowych części lotniczych i powiązanych usług posprzedażowych.

Firma sprzedaje i dystrybuuje produkty dla ponad 240 producentów i oferuje około 2 milionów pozycji katalogowych z 40 centrów obsługi klienta w Ameryce Północnej, Europie i regionie Azji i Pacyfiku – czytamy w komunikacie Boeinga.

Czytaj też: Boeing wstrzymuje dostawy tytanu z Rosji po latach współpracy z rosyjskim oligarchą

Boeing Distribution usprawnia swój handel e-commerce

Boeing Distribution zapewnia również serwis akumulatorów lotniczych, kół i hamulców, a także montaż węży, kompletowanie zestawów i usługi mieszania farb. Inne produkty obejmują usługi w zakresie łańcucha dostaw i logistyki, w tym przetwarzanie zamówień, magazynowanie i realizację zamówień, zautomatyzowane zarządzanie zapasami i logistykę zwrotną dla producentów OEM (producenci oryginalnego sprzętu) i klientów.

Boeing usprawnia handel e-commerce z myślą o naszych klientach. Oprócz wprowadzania nowych narzędzi cyfrowych, będziemy nadal koncentrować się na ulepszeniach cyfrowych i wydajności, a także uproszczeniu interakcji z naszymi klientami – mówi wiceprezes Boeing Global Services ds. części, usług dystrybucyjnych i łańcucha dostaw William Ampofo.

Nasze zamknięcie w wysokości 2 miliardów dolarów do 2021 roku było doskonałym zwieńczeniem tego, że rynek zmierza ku bardziej stabilnemu ożywieniu. Nasze możliwości w zakresie handlu elektronicznego są doskonałym przykładem rozwiązań cyfrowych, które oferujemy, aby umożliwić ożywienie i rozwój przemysłu – dodaje prezes i dyrektor generalny Boeing Global Services Ted Colbert.

Czytaj też: Boeing chce się pozbyć ze swoich samolotów nazwy MAX

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Back to top button