PLAKO System - inteligentne systemy dokowania
E-commerceMagazynyPrzemysł 4.0

Arvato Supply Chain Solutions dostarczył Sephorze zmodernizowaną infrastrukturę do obsługi zamówień e-commerce

Arvato Supply Chain Solutions dostarczył Sephorze zmodernizowaną infrastrukturę do obsługi zamówień e-commerce. Dzięki wieży kompletacyjnej realizacja przebiega znacznie szybciej. 

Arvato Supply Chain Solutions dostarczył Sephorze nowoczesną przestrzeń

Arvato Supply Chain Solutions zwiększa swoje zdolności produkcyjne dla Sephory w zakładzie w Dueren w Niemczech. Klient został przeniesiony do nowej hali o powierzchni 7000 metrów kwadratowych i siedmiona drzwiami magazynowymi. Dzięki rozbudowie infrastruktury, z centrum logistycznego każdego dnia może być wysyłanych nawet 50 000 paczek.

Zainstalowano również czteropoziomową wieżę kompletacyjną. System regałów zawiera ponad 40 000 miejsc składowania na 20 000 artykułów. Powierzchnia została zaprojektowana w odpowiedzi na rosnące potrzeby Sephory w dziedzinie e-commerce. Dostosowywanie hali trwało pół roku, koszt nowego projektu został oszacowany na 3,3 miliona euro.

Wieża kompletacyjna została wyposażona w cztery poziomy, każdy z nich ma szuflady, aby zapewnić optymalną separację produktów, uwzględniając 1,3 miliona dostępnych artykułów. Podczas gdy pracownicy zajmują się kompletowaniem zamówień z kanału e-commerce, produkty transportowane są windą na jedną z dwóch linii pakowania, gdzie są następnie przygotowywane do wysyłki. Urządzenie zostało zainstalowane również z myślą o przyszłym rozwoju. Sephora prognozuje wzrost wolumenu zamówień e-commerce.

Zobacz także: Biden podpisał Inflation Reduction Act. Ogromne inwestycje w transformację energetyczną

Sephora rozwija e-commerce

Sephora odnotowała szybki wzrost zamówień w Niemczech i Centralnej Europie, gdy zaczęto oferować produkty na platformie internetowej Zalando. Wówczas konieczne stało się dostosowanie hali do znacznie większych wolumenów.

Zobacz także: SEKO udostępnia klientom nowe narzędzie, aby zmniejszyć wolumen zwracanych zamówień

Arvato kompletuje zamówienia dla marki Sephora od 2018 roku, zarządzając dystrybucją do klientów końcowych na rynku niemieckim i austriackim. Oprócz obsługi bieżących zamówień operator logistyczny zajmuje się również świadczeniem usług dodatkowych, którymi jest m.in. zarządzanie zapasami i zwrotami.

W planach jest również automatyzacja procesu pakowania, co ma przełożyć się na większą efektywność w dłuższym okresie.

Bjoern Ueberschaer, General Manager Germany w SEPHORA mówi o współpracy z Arvato:

Nasza współpraca przebiega pomyślnie nie tylko na rynku niemieckim i austriackim, ale także w Hiszpanii, Portugalii, Włoszech, Polsce i Turcji. To najlepszy warunek do rozszerzenia naszej działalności z Arvato w przyszłości.

Allegro wprowadza dostawy tego samego dnia do automatów One Box

Znajdziesz nas w Google News

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button