PLAKO System - inteligentne systemy dokowania
LotniczyTransport
Gorące newsy

Chcesz zjeść kanapkę w powietrzu? Subway otwiera lokal w sterowcu

Lokal w sterowcu może być największym przedsięwzięciem Subway

Sieć Subway zabiera swoją markę w niebo, otwierając lokal w sterowcu. Lot sterowca odbędzie się nad trzema miastami, a jego pasażerowie będą mieli możliwość zjedzenia kanapki z Subway na wysokości ponad 300 metrów.

Subway otwiera lokal w sterowcu

Sterowiec o długości 55 metrów odbędzie swój pierwszy lot w Kansas City, a następnie uda się do Orlando i Miami, prezentując nową markę Subwaya za pomocą unikalnego malowania. Chociaż Subway otworzy swój lokal w sterowcu, pasażerowie nie otrzymają świeżo przygotowanych klasycznych kanapek. Zamiast tego dostaną lunchbox z posiłkiem ze specjalnej kolekcji kanapek „Deli Hero” od Subwaya.

Jak informuje portal Simple Flying, chociaż Subway jest drugą co do wielkości siecią fast foodów pod względem liczby lokali na świecie i można je spotkać również w kilku terminalach lotniskowych, sterowiec to zupełnie nowe miejsce, gdzie pojawi się ta marka. Loty sterowca nad trzema miastami odbędą się we wrześniu i umożliwią zjedzenie kanapki na wysokości 300 metrów40 gościom dziennie.

Chcesz zjeść kanapkę na niebie? Subway otwiera lokal na sterowcu
Subway

Czytaj też: Napaść na załogę American Airlines. Powód? Wegetariański posiłek

Największe przedsięwzięcie sieci fast foodów

Lokal w sterowcu może być największym przedsięwzięciem Subway. Sterowiec odbędzie swój pierwszy lot z Kansas City. Loty zaplanowane są w dniach 5, 6 i 7 września. Według informacji CNBC, na 30-minutowy lot może wsiąść do 7 pasażerów, od 08:00 do 14:00 każdego dnia, co daje łącznie około 40 obsłużonych pasażerów dziennie. Po opuszczeniu Kansas, sterowiec skieruje się bezpośrednio na Florydę, gdzie odbędą się dwie tury lotów. Pierwsza z nich odbędzie się w Orlando 19 i 20 września, a następnie w Miami 24 i 26 września.

Czytaj też: Restauracje fast food czynią nas nie tylko grubszymi, ale też głupszymi

Jak informuje portal Simple Flying, sam sterowiec ma unikalne malowanie. Z przodu maszyny widnieje kanapka „The Beast”, wypełniona mięsem, warzywami i serem, będąca jednym z kanapek „Deli Hero” z lipca. Tył sterowca prezentuje przeprojektowane logo i kolory Subwaya. Choć z pewnością lot sterowca w takich barwach będzie niecodziennym widokiem, to wyraźnie spełnia cel promocji Subwaya.

Chociaż sterowce dawno zakończyły swoje działanie jako statki powietrzne dla pasażerów, Stany Zjednoczone kontynuują swój romans z tymi unoszącymi się tablicami reklamowymi. Najbardziej rozpoznawalnymi są niewątpliwie niebiesko-żółte sterowce Goodyeara, które zdobią ważne wydarzenia sportowe w USA i oferują nawet wycieczki turystyczne nad Europą. W Niemczech podróż na jednym z tych unikalnych sterowców powietrznych kosztuje co najmniej 2 tysiące złotych i obejmuje wycieczki nad Jezioro Bodeńskie, Ravensburg, Bonn, Düsseldorf i Monachium.

Qantas w ogniu krytyki za… brak wegetariańskich posiłków

Znajdziesz nas w Google News

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button